אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גרופ קומרס של כרמל מגייסת מעל מ-10 מיליון דולר צילום: יובל חן

גרופ קומרס של כרמל מגייסת מעל מ-10 מיליון דולר

החברה עוסקת בתחום הקופונים ומתעתדת להפוך לרשת פרסום של קופונים באתרי תוכן. מייסד החברה, דיוויד רוזנבלט, מכר את דאבל קליק לגוגל ב-3.1 מיליארד דולר ב-2007

12.05.2011, 11:15 | מאיר אורבך
סבב גיוס חדש לגרופ קומרס של כרמל ונצ'רס, כך מדווח הבלוג PeHub. על פי הדיווח השלים אתר הקופונים גיוס של יותר מ-10 מיליון דולר ממשקיעי החברה שכוללים את כרמל ונצ'רס, ספארק קפיטל, לרר מדיה ועוד. ב-2010 גייסה החברה מניו יורק 8 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון.

בין מייסדי החברה נמצא דיוויד רוזנבלט שמכר את דאבל קליק לגוגל תמורת 3.1 מיליארד דולר, הרכישה הגדולה ביותר של גוגל אי-פעם. דיוויד משמש כיום כיו"ר החברה ויועץ לקרן הון הסיכון כרמל .

גרופ קומרס עוסקת בתחום הקופונים והקנייה הקבוצתית, טרנד חם בזמן האחרון, אלא שבניגוד לרוב האתרים בתחום, גרופ קומרס אינה מנסה להפוך לאתר קופונים מוביל, כפי שמנסים אתרים כמו Scoop st. ,BuyWithMe, ו־SocialBuy, אלא לבנות טכנולוגיה שתאפשר לאתרי תוכן, בלוגים וחדשות, לשלב קופונים. בכך תהפוך גרופ קומרס למעין רשת של קופונים, בדומה לרשתות פרסום המשלבות פרסומות באתרים שונים, בהתאם לתכנים הרלבנטים.

תגיות