אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גורי נכנסת לתחום המחיות לתינוקות תחת המותג "הבחירה האורגנית" צילום: shutterstock

גורי נכנסת לתחום המחיות לתינוקות תחת המותג "הבחירה האורגנית"

החברה תשיק את המותג החדש בעלות של כ-2 מיליון שקל, בשיתוף פעולה עם חברת SUNVAL הגרמנית; גורי מצפה לתפוס 10% משוק המחיות לתינוקות בשנה הראשונה ולהגיע ל-30% בטווח הארוך

15.05.2011, 15:42 | אורנה יפת

חברת ההפצה גורי נכנסת לתחום המחיות לתינוקות ומשיקה מותג חדש של מחיות אורגניות לתינוקות תחת השם "הבחירה האורגנית". גורי תשקיע במהלך כ-2 מיליון שקל. לשם ייצור המחיות, חברה גורי לחברת SUNVAL מגרמניה שהינה יצרנית של מחיות אורגניות.

גורי שיווקה בעבר את המותג המוביל כיום את הקטגוריה של מחיות לתינוקות, גרבר. היא החלה בהפצתו בשנת 2004 אך עם רכישת נסטלה העולמית את המותג גרבר, עברה ההפצה בישראל לחברת אסם. גורי ניסתה בעבר להיכנס לתחום המחיות האורגניות באופן עצמאי ואחר כך באמצעות חברת תנובה, שכן היא מפיצה את המוצרים היבשים של הרדוף, חברה בת של תנובה המשווקת מוצרים אורגניים.

"כבר בשנת 2000 התחלנו לבדוק את התחום האורגני וגיבשנו מותג שנקרא 'הבחירה האורגנית'", מפרט עודד גורי, בעליה של החברה. "אבל כאשר תנובה קנתה את הרדוף, החלטנו לוותר על ההשקה ושיתפנו איתם פעולה. בדרך היה משבר בחברת גרבר העולמית ומשבר רמדיה בישראל ותנובה החליטה שהיא לא רוצה להיכנס לתחום המזון לתינוקות ואנחנו המשכנו את הפרויקט לבד".

קטגוריית המחיות לתינוקות היא קטגוריה קטנה שנמצאת בסטגנציה. היא מגלגלת 30 מיליון שקל בלבד והשחקנים בה הם גרבר, פרינוק וטעמן (מותג המיועד למגזר החרדי). בגורי מצפים לתפוס 10% מהשוק בשנה הראשונה ובטווח הארוך יותר מדברים על 30%.

חברת גורי החלה בשנים האחרונות לנקוט באסטרטגיה של שיתופי פעולה מהותיים עם היצרנים ולא להתבסס על הפצה בלבד, זאת לאחר שהפסידה את ההפצה של רקיט בנקיזר שהיוותה 50% מפעילות החברה וכן פירקה את השותפות עם טמפו, עימה הקימה חברה שאמורה הייתה לעסוק בכל מערך הסדרנות וההפצה של מוצרי טמפו. בקרוב תשיק החברה מותג חומרי ניקוי אקולוגי תחת השם גרין ליין, שייצר עבורה מפעל זוהר דליה. "הרעיון הוא להוסיף יותר מותגים שנהיה גם הבעלים שלהם ולא רק המפיצים. ההסכמים שלנו כיום עם הלקוחות הם הסכמים ארוכי טווח ובחלק מהמקרים אפשרות להיכנס שותפים במותג", מסביר גורי.

תגיות