אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של 012 סמייל עבר לגליקמן נטלר סמסונוב צילום: מיכאל קרמר

תקציב הפרסום של 012 סמייל עבר לגליקמן נטלר סמסונוב

היקף התקציב מוערך בכ-17 מיליון שקל. ב-6 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי גלר נסיס

16.05.2011, 16:33 | שלי פריצקר

אחרי כ-6 שנים של עבודה משותפת עם גלר נסיס, תקציב הפרסום של 012 סמייל עובר למשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. היקף התקציב מוערך בכ-17 מיליון שקל.

מוקדם יותר השנה אושרה עסקת הרכישה של פרטנר את 012 סמייל על ידי חברת הסלולר פרטנר לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל. סמייל מחזיקה בכשליש משוק האינטרנט והשיחות הבינלאומיות. כחלק מכך גם התחלפה ההנהלה ועופר פרי מונה למנכ"ל 012.

לפני למעלה מחודש הסתיים הליך המכרז על תקציב הפרסום של פרטנר שבו זכו JWT ישראל וברוקנר נטע יער. בהליך המכרז התמודד גם משרד הפרסום גליקמן.

ב-012 אישרו את הדברים.

תגיות