אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקראת שבועות: יצרניות החלב ישקיעו 12 מיליון שקל צילום: שאולן גולן

לקראת שבועות: יצרניות החלב ישקיעו 12 מיליון שקל

המחלבות נערכות לחג הרווחי ביותר מבחינתן ומשיקות מוצרים חדשים. במהלך שבוע החג צפויות המכירות לעלות בעשרות אחוזים

16.05.2011, 19:42 | אורנה יפת
המחלבות נערכות להתנפלות על מקררי החלב לקראת שבועות וכבר משקיעות מיליוני שקלים לקראת החג הנחשב לחג הכי רווחי מבחינתן.

תנובה, המחלבה הגדולה מבין כולן, תשקיע 4 מיליון שקל ותצא בחג עם הקונספט "טנא תנובה". לדברי אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, תוצאות מכירות חג השבועות בשנים האחרונות מציגות גידול של כ-50% בשבוע החג לעומת שבוע רגיל. "מכירות החג מתרכזות בשבוע שלפני החג ומתעצמות בשלושת הימים האחרונים". מליס הוסיף כי עיקר המכירות בשבועות הוא במספר קטגוריות עיקריות: גבינות לבנות, גבינות מלוחות, גבינות מיוחדות ושמנת מתוקה, קטגוריות אלו, לדבריו, תורמות כ- 60% מהגידול במכירות. תנובה תחדש השנה עם סדרת מוצרי חלב צאן, גבינת שמנת נפוליאון עם פלפל שחור ויופלה אקסטרה פרי דיאט לצד מוצרי חג מסורתיים.

שטראוס תשקיע 2 מיליון שקל ולקראת החג נכנסה המחלבה לקטגוריה חדשה – גבינות שמנת 22% שומן תחת המותג סימפוניה. המחלבה תשיק לקראת החג מארזי גבינות המשלבים גבינת סקי עם לאבנה, פסטות טריות במילוי טפנד זיתים ובמילוי גבינת עיזים וריקוטה ועוד. מיכל איתן, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, מסרה כי מדי שנה בחג השבועות חל גידול של 25% בשוק הגבינות, בהשוואה לחודש רגיל וכי הצריכה הממוצעת למשק בית מגבינות רכות גדלה מ-1.5 ק"ג ל-2 ק"ג בחודש החג.

בטרה ישקיעו 3 מיליון שקל בפעילות המחלבה לשבועות שתכלול קמפיין טלוויזיה והשקת מוצרים חדשים. לקראת החג תשיק המחלבה שני סוגי גבינות לבנות בטעם פסטו ובטעם שום וגם מחלבת צוריאל השייכת לטרה, תחדש עם גבינות צאן חדשות. בנוסף, יעברו קרטוני החלב של טרה שדרוג לעיצוב חגיגי.

המחלבה הרביעית בגודלה, גד, תשקיע 3 מיליון שקל בפעילות לחג. גיל שגב, סמנכ"ל השיווק, מסר כי המפעל עובד בימים אלה בשלוש משמרות והוסיף כי "המחלבה תפרוס 150 מקררי תצוגה נוספים בנקודות המכירה ועוד כ-350 דיילים בשטח". לקראת החג השיקה המחלבה מלית לקיש, שיפודי חלומי וכן הרחיבה את סדרת גבינות שמנת 30% עם מוצר שמנת זיתים.

תגיות