אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הוכרזו 33 פיינליסטים בתחרות האפי

הוכרזו 33 פיינליסטים בתחרות האפי

משרד הפרסום מקאן אריקסון מוביל עם 8 עבודות בתחרות ואחריו אדלר חומסקי עם 6 עבודות. בזק, חוגלה קימברלי ותמי 4 מועמדים לאפי פלטינום היוקרתי

17.05.2011, 10:15 | שלי פריצקר

הוכרזו 33 העולים לגמר האפי, תחרות הפרסום האפקטיבי, שתתקיים ב-10 ביולי. הפיינליסטים מייצגים 29 מפרסמים ו- 15 משרדי פרסום.

המתמודדים לפי קטגוריות:

מוצרי צריכה-מזון: תנובה ושטראוס גרופ.

מוצרי צריכה – לא מזון: MSD, חוגלה קימברלי ופרוקטר & גמבל.

מוצרי צריכה – לא מתכלים: קבוצת גינדי, קבוצת סמלת ותדיראן.

פיננסים, לימודים ושירותים: בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי ובנק מזרחי טפחות.

תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב: הוט, בזק וידיעות תקשורת.

עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות: הוועד למלחמה באיידס, ידידי הסיסים ותנועת קול אחד.

חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים של אחריות חברתית: בנק הפועלים, יוניליוור ופרטנר תקשורת.

מגזרים: איקאה, בזק ופלאפון תקשורת. קמעונאות: הריבוע הכחול, מפעל הפיס ופוקס.

תקציבים קטנים: "הבצפר", קבוצת חנן מור ושפ"מ (שירותי פרסום מאוחדים).

המועמדים הסופיים לאפי פלטינום היוקרתי על הישגים לאורך זמן הם בזק (מחברת תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל); חוגלה קימברלי (המהלך הדיגיטלי של קוטקס יאנג: בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד); ותמי 4 (תמי 4 ממציאה מחדש את קטגוריית מי השתייה).

בתחרות בין משרד הפרסום: למקאן אריקסון מספר העבודות הרב ביותר (8) ואחריהם אדלר חומסקי עם 6 עבודות. עוד מתמודדים שלמור אבנון עמיחי (4 עבודות), ראובני פרידן (3 עבודות) ובאומן בר ריבנאי (2 עבודות). אפיקים, אפאק טריו, דרורי שלומי, שמעוני פינקלשטיין ברקי, דה בריף, יהושע TBWA, גליקמן נטלר סמסונוב, זרמון גולדמן DDB, פובליסיס ישראל וענבר מרחב שקד עם עבודה אחת כל אחד.

תגיות