אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקראת שבועות: מחלבות גד ורשת קפה ג'ו ישתפו פעולה צילום: צביקה טישלר

לקראת שבועות: מחלבות גד ורשת קפה ג'ו ישתפו פעולה

שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-200 אלף שקל

17.05.2011, 10:58 | כתב כלכליסט

שיתוף פעולה שיווקי ייחודי בין מחלבות גד ורשת קפה ג'ו לרגל שבועות הניב תפריט מנות חדשות, אשר יוגשו במהלך תקופת החג, בין התאריכים 1 ביוני ל-14 ביוני. שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית ושילוט בנקודות המכירה. שווי ההשקעה במהלך כ 200,000 שקל.

לדברי גיל שגב סמנכ"ל השיווק במחלבות גד, שיתופי הפעולה עם הלקוחות בשוק המקצועי הינם חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של החברה ,ושיתוף הפעולה עם רשת קפה ג'ו במיוחד מכיוון ששתי החברות הולכות ביחד כבר מספר שנים.

לדברי עופר גבירצמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת קפה ג'ו: "ההחלטה לחבור למחלבות גד הייתה טבעית שכן הם מובילים בקטגוריית גבינות מיוחדות ומציעים חידושים וטעמים ייחודיים לצרכנים. החלטנו לייצר חוויה קולינרית שלא נראתה כמותה בחג השבועות ולשם כך בנינו תפריט המבוסס על גבינות איכותיות וייחודיות כמו הריקוטה פרסקה, ריקוטה פלפלים ועוד".

תגיות