אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי 17 שנה: מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית פורש מתפקידו צילום: עמית שעל

אחרי 17 שנה: מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית פורש מתפקידו

נתן מאיר שימש בעבר כמשנה לחשב הכללי במשרד האוצר וכציר הכלכלי בבריטניה; היקף הפרסום של לפ"מ עמד על 94 מיליון שקל ב-2010 ומיקם אותה במקום ה-12 בדירוג משרדי הפרסום

17.05.2011, 15:46 | שלי פריצקר

לאחר 17 שנה, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), נתן מאיר, פורש מתפקידו.

לפ"מ נותנת שירותי פרסום למשרדי הממשלה, ליחידות סמך ולגופים ציבוריים רבים אחרים. היא כפופה למשרד ההסברה והתפוצות והייתה כפופה בעבר למשרד ראש הממשלה.

בשנים האחרונות התרחבה מאוד הפעילות הפרסומית של לפ"מ. בשנת 2010 היקף הפרסום שלה עמד על 94 מיליון שקל, סכום אשר שיקף גידול של 15% לעומת 2009 ומיקם אותה במקום ה-12 בדירוג משרדי הפרסום. לפ"מ אחראית לקמפיינים דוגמת חסכון במים, איכות הסביבה ומשרד התקשורת והיערכות לרעידות אדמה.

נתן מאיר שימש בעבר כמשנה לחשב הכללי במשרד האוצר וכן כציר כלכלי בבריטניה. את שירותו בממשלה החל באגף התקציבים.

תגיות