אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרס קליאו למשרד יח"צ דניאלה רייבנבך ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי צילום: אסף לב

פרס קליאו למשרד יח"צ דניאלה רייבנבך ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי

הזכייה בפרס היוקרתי בניו ניורק עבור הקמפיין החברתי "Woman to go" הפועל למאבק בסחר בנשים שנערך בדיזנגוף סנטר

18.05.2011, 13:45 | כתב כלכליסט

משרד יחסי הציבור, דניאלה רייבנבך תקשורת, בשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, זכה אמש בפרס הברונזה בתחרות clio היוקרתי, שנערך מידי שנה בניו-יורק. קמפיין יחסי הציבור נערך במסגרת קמפיין חברתי, פרובונו, של "המטה למאבק בסחר בנשים", עמותת עצו"מ, שנערך בדיזנגוף סנטר.

הקמפיין חברתי, ושובר המוסכמות שמטרתו הייתה להוציא את תופעת סחר הנשים ממחשכי המרתף אל קדמת הסצינה הישראלית.

במהלך פעילות יחסי הציבור והפעילות התקשורתית של Woman to go הוצגו לראווה שירותי מכירת נשים, באמצעות שחקניות. הנשים הוצגו בחלונות הראווה בחנות בדיזנגוף סנטר כשעליהם תגי מחיר .שטח החנות נתרם ע"י הנהלת דיזנגוף סנטר ללא תמורה.

לדברי דניאלה רייבנבך: "המטרה המרכזית של הקמפיין הייתה קריאה לשר המשפטים – יעקב נאמן, לאמץ הצעת חוק ממשלתית שתקבע כי צריכת שירותי מין מהווה עבירה שלצידה עונש משמעותי. הנהלת דיזנגוף סנטר, ברשות משפחת פילץ ומשפחת פלטו שרון, מקירות בחשיבות הנושא ורואים בדיזנגוף סנטר את 'הכיכר המרכזית' של תל-אביב וישראל , להעברת מסרים חברתיים.

תגיות