אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ליאור זייד מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום Lead צילום: פלג אלקלעי

ליאור זייד מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום Lead

בתפקידו האחרון שימש זייד כמנהל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי

18.05.2011, 15:27 | כתב כלכליסט
ליאור זייד מונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום Lead מבית אדלר חומסקי.

זייד, אשר בתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי, החל את דרכו בענף הפרסום לפני 8 שנים. ב- 6 השנים האחרונות הוביל פרויקטים מוכרים בשלמור אבנון עמיחי וזכה שם להישגים רבים.

במהלך שנותיו בשלמור אבנון עמיחי, טיפל זייד בתקציבים רבים כמו שטראוס ועלית, קבוצת ישראכרט, ביטוח ישיר, סימילאק, ניופאן, האקדמיה בצלאל ועוד.

כמו כן הוביל מהלכים משמעותיים ומצליחים כמו "דנונה אנשים", "תערוכת האמנות הגדולה בישראל" לבצלאל, והמהלך שהתפרסם לאחרונה לדני ודניאלה "טעם הילדות שלנו".

זייד שותף להישגים רבים בתחרויות הקריאייטיב הבינלאומיות קאן, יורובסט, ואפיקה, ובתחרויות הקקטוס והאפי הישראליות.

משרד הפרסום Lead הוקם ב 2004 על ידי רמי יהודיחה. ב- 2006 הצטרפה קבוצת אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי בשל עלייה חדה בפעילות החברה. כיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, אייל חומסקי וראובן אדלר. בין לקוחות Lead: בזק עסקים, אלטשולר שחם, סובארו, חברת התרופות דקסון, גוגל, רשת בתי הקולנוע לב, עמותת אור ירוק, ועוד.

תגיות