אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מזרחי-טפחות התלונן במשטרה: מנהל סניף כרמיאל ולקוח ניסו לעקוץ את הבנק צילום: עמית שעל

מזרחי-טפחות התלונן במשטרה: מנהל סניף כרמיאל ולקוח ניסו לעקוץ את הבנק

הבנק הגיש תלונה במשטרה נגד השניים בטענה שפעלו במשותף והעבירו לחשבונות שונים כ-1.3 מיליון שקל. עורך דינו של הלקוח: "לא היה לו שום קשר לפרשה"

19.05.2011, 12:47 | כתב כלכליסט

בהמשך לתלונה שהגיש בתחילת השבוע נגד מנהל סניף כרמיאל, הגיש הבוקר (ה') בנק מזרחי-טפחות תלונה גם נגד לקוח בסניף, בחשד ששיתף פעולה עם המנהל בניסיון לעקוץ את הבנק ולהתעשר על חשבונו.

הלקוח טען כי לא ידע על כך שמנהל הסניף פתח חשבונות על שמו, אך לדברי הבנק כבר בתחילת הבדיקה של הביקורת הפנימית התברר כי לפחות כ-1.3 מיליון שקל עברו בשנים האחרונות מחשבונות אלה לחשבונות אחרים שלו.

בהתחשב בעובדה שהלקוח העיד על עצמו רק באחרונה כי הוא עוקב אחר חשבונותיו באינטרנט ומכיר כל פרט בהם, וזאת בנוסף למכתבים ולהודעות שהבנק שלח לביתו, טוען הבנק שהוא הבחין במקור הכספים שהוזרמו לחשבונותיו, וידע על קיומם של כל החשבונות שהיו על שמו בסניף.

עוד צוין בתלונה שהוגשה במשטרת כרמיאל, כי הלקוח ומנהל הסניף היו בקשרים חברתיים ארוכי שנים, וכי הלקוח הגיע לסניף לעתים תכופות, וקיים שיחות ממושכות עם המנהל בחדרו מאחורי דלתיים סגורות.

העברת הכספים שהלקוח הבחין בה ומערכת היחסים הקרובה עם מנהל הסניף מחזקים לטענת הבנק את החשד שהלקוח לא רק שידע על פעילותו של המנהל, אלא היה גם שותף פעיל בניסיון לעוקץ משותף של השניים כנגד הבנק.

עובדים בסניף התריעו בפני הביקורת הפנימית בבנק על התנהלות בלתי-תקינה של המנהל.

דובר הבנק מסר כי לקוחות שיימצא שנפגעו, בלא ידיעתם, יקבלו טיפול ומענה הולם.

תצהיר שעליו חתם לכאורה המנהל, לפיו הלקוח לא ידע על החשבונות תצהיר שעליו חתם לכאורה המנהל, לפיו הלקוח לא ידע על החשבונות תצהיר שעליו חתם לכאורה המנהל, לפיו הלקוח לא ידע על החשבונות

עורך דינו של הלקוח, ירון זומר, מסר בתגובה: "ללקוח שלי לא היה מעולם ידיעה על פתיחת החשבונות הנוספים, או ביצוע פעולות כלשהן בהם, או יצירת יתרות חובה שמשוייכות לו רישומית כרגע. בכוונתינו בימים הקרובים ואם לא יוסרו המגבלות על חשבונות הלקוח לפנות לערכאה המשפטית המוסמכת ולקבל את הצווים המתאימים. לא יעלה על הדעת שהבנק במחדליו ינסה עכשיו להטיל אחריות על כל מיני צדדים אחרים שאין להם כל ידיעה בדבר מעללי מנהל הסניף. אני מניח שבימים הקרובים יתברר כי לא הלקוח שלי לבדו היה קורבן למעשיו הפלילים של מנהל הסניף ונשאלת שאלה גדולה היכן היו ועדות הביקורת וצוות הניהול הבכיר של הבנק. היכן היו כל אלו שלא חזו בפעולות ההונאה המתמשכות של מנהל הסניף".

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
בנק שכונתי
זה הבנק הכי שכונתי שאני מכיר, התנהלות בריונית, גסה, ולא מכובדת, ראש קשה,בירוקרטי. אין פלא שנמצאה מעילה, אין ספק שהבקרות שם שואפות לאפס, שימו לב לכמה אין שליטה על העמלות שהם גובים מאיתנו ואז תבינו למה אין להם שליטה כנגד מעילות, רק לאחרונה נתפסה מעילה בסניף נתניה! ראו הוזהרתם!
לקוח מאוכזב , נתיבות  |  20.05.11
4.
לחקור את אלי יונס, דר' וייס וחיים גיט - יש חשד שמדובר בגניבה של ההנהלת הבנק
כבר ראינו עד היום, במשך שנים שהגניבות בבנק נעשות בידי ההנהלה. חשב הפנים חיים גיט, שומר הקופה, בכל מעילה וגניבה עולה בתפקיד ומקבל בונוס עצום. הבנתם ההנהלה גונבת מהלקוחות לפחות 4 מיליארד ש"ח בשנה וזו אחת השיטות משטרה לא חוקרת לדאבוננו.
מזרחי  |  20.05.11
לכל התגובות