אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שלמור אבנון עמיחי זכה בתקציב הפרסום של דלק

שלמור אבנון עמיחי זכה בתקציב הפרסום של דלק

התקציב של חברת דלק ישראל עומד על 8 מיליון שקל בשנה. אדלר חומסקי ניהל את התקציב ב-10 השנים האחרונות

20.05.2011, 09:38 | שלי פריצקר

דלק ישראל הודיעה על בחירתה במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לניהול תקציב הפרסום של החברה, העומד על כ-8 מיליון שקל בשנה. המשרד נבחר בתום מכרז שבו התמודדו באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגם אדלר חומסקי, אשר ניהל את התקציב ב-10 שנים האחרונות.

דוד לרון, מנכ"ל חטיבת הקמעונאות בדלק: "אנו מודים לכל המשרדים שלקחו חלק במכרז, ניכרה יכולת מרשימה בכל המצגות שהוצגו בפנינו. בסופו של תהליך בחרנו במשרד שמוביל בצמרת ענף הפרסום בישראל ובעל הצלחה בינלאומית".

חברת דלק ישראל עוסקת בעצמה ובאמצעות החברות בנות בשיווק ובהפצת מוצרי דלקים, בהפעלת תחנות תדלוק וכן בהפעלת רשת חנויות הנוחות "מנטה" המונה כיום מעל ל- 180 חנויות בפריסה ארצית. לאחרונה השיקה הרשת את "מנטה פרימיום קפה", המציעה קפה ומוצרים נלווים ואת קונספט ה"מנטה מרקט", המונה כרגע 5 סניפי מרקט בפריסה ארצית.

תגיות