אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הצמיחה הגדולה הבאה תהיה במכירות בסלולר" צילום מסך: flickr.com

"הצמיחה הגדולה הבאה תהיה במכירות בסלולר"

סטפן פפי, מנהל המוצר של גילט - אחד מאתרי מכירות הבזק ("פלאש") הגדולים בעולם, מסביר ל"כלכליסט" למה אתרי המכירות לא מחכים לבוא הלקוח

22.05.2011, 09:54 | טלי שמיר, ניו יורק

"הלקוחות מוכיחים היום שלא רק שהם רוצים לקנות ברשת, אלא שבמובנים רבים זה המקום היחיד שבו הם רוצים לקנות. זה ללא ספק נכון בארה"ב", אומר ל"כלכליסט" סטפן פפי, מנהל המוצר של גילט (מהמילה Gilt - מוזהב), אחד מאתרי מכירות הבזק ("פלאש") הגדולים בעולם.

גילט, בדומה לאתרי פלאש אחרים דוגמת גרופון שנכנסה לאחרונה לשוק הישראלי, מציע מכירות מיוחדות, לרוב בהנחות משמעותיות, לפרק זמן קצר של 24–36 שעות. גילט, המתמקדת במוצרי יוקרה בתחומי אופנה, תיירות ומוצרים לבית, הוקמה ב־2007 וצומחת במהירות מסחררת. שווייה מוערך כיום ביותר מ־500 מיליון דולר.

"לאחרונה התרחבנו לתחום הסלולרי ויש לנו 1.5 מיליון הורדות", מספר פפי, "בערך 15%–25% מהעסקאות שלנו מתבצעות בסלולר, כשרוב העסקאות נעשות בסופי שבוע. זה צמח מאוד בשנה האחרונה".

לדברי פפי, מכירות בסלולרי באופן כללי הן "ללא ספק טרנד שאנחנו נראה צומח. הרעיון הוא לפגוש לקוחות איפה שהם נמצאים, ולא לצפות מהם לבוא לאתר שלך".

"גם האייפד", לדבריו, "מחולל מהפכה בעולם הסחר האינטרנטי, כי הוא מספק חוויה הרבה יותר טקטילית (מישושית) מחוויית הרשת. באפליקציה של גילט, למשל, היכולת להיות מעורב - לגעת במוצרים ולהעביר מוצרים לעגלה שלך - מתפתחת בצורה מאוד מהירה".

מה מושך אנשים לקנות דווקא אצלכם?

"הנחת היסוד שלנו לגבי שירות לקוחות היא לעשות דברים פשוטים, מהירים וכיפיים. בכל יום, כשהלקוח נכנס לאתר או פותח את האפליקציה, יש מותגים חדשים, מכירות חדשות ושירותים חדשים. אנחנו לא מוכרים כל דבר, אנחנו אוצרים את הסחורה עבור הלקוחות שלנו".

גילט, שצפויה לצאת להנפקה בבורסה בשנה הבאה, זמינה כיום בארה"ב וביפן, אך לפי פפי "הקבוצה תמיד מחפשת הזדמנויות לגדול, בין אם בשירותים חדשים ובין אם בגיאוגרפיות חדשות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות