אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אייל גולן יככב בקמפיין לדיאדורה צילום: יניב אדרי

אייל גולן יככב בקמפיין לדיאדורה

הקמפיין, שעלותו הכוללת 1.5 מיליון שקל, יכלול מאות שלטי חוצות וכן מודעות בעיתונות

22.05.2011, 10:57 | כתב כלכליסט
חברת MGS מעלה קמפיין פרסום למותג דיאדורה לעונת אביב-קיץ 2011 בכיכובו של הזמר אייל גולן. הקמפיין יכלול 600 שלטים של חברת JCDecaux בתחנות אוטובוס,1,500 שלטי חוצות ברחבי הארץ ושילוט בחנויות מגה ספורט. במקביל יעלו מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים המובילים. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על כ-1.5 מיליון שקל.

שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק בחברת MGS, אמרה כי "בחרנו את אייל גולן כפרזנטור, משום שאנו מאמינים כי הוא מייצג את עקרונות המותג דיאדורה בצורה הטובה ביותר. אנו מאמינים כי הבחירה תתרום רבות לקידום המותג בישראל".

תגיות