אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של פסגות עובר לגליקמן נטלר סמסונוב צילום: מיכאל קרמר

תקציב הפרסום של פסגות עובר לגליקמן נטלר סמסונוב

במכרז על התקציב התמודדו גם המשרדים שלמור אבנון עמיחי ואדלר חומסקי שטיפל בו מאז 2006. היקף התקציב יעמוד על 20 מיליון שקל

22.05.2011, 13:33 | שלי פריצקר

בתום תהליך שנמשך יותר מחודשיים, נקבע כי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב יטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות פסגות השייך לקרן אייפקס בניהולה של זהבית כהן. היקף התקציב יעמוד על 20 מיליון שקל.

במכרז התמודדו גם המשרדים שלמור אבנון עמיחי ואדלר חומסקי שטיפל בתקציב מאז 2006. היקף התקציב עמד ב-2010 על כ-3.6 מיליון דולר.

ייתכן שהעברת התקציב קשורה לשינויים שנערכו לאחרונה בשדירה הניהולית של פסגות, ובהם החלפת המנכ"ל רועי ורמוס ברונן טוב וכן עזיבת מנהלת מערך השיווק של החברה. הערכות ראשונות צפו כי התקציב יעבור לגליקמן, אשר מטפל בנתח מתקציב הפרסום של תנובה השייכת גם היא לאייפקס.

לאחרונה זכה גליקמן בתקציב נוסף שהיה שייך לאדלר - חברת הביטוח 9 מיליון, ובשבוע שעבר זכה בתקציב גדול נוסף - 012 סמייל. שלושת התקציבים החדשים מוסיפים נפח פעילות משמעותי לגליקמן.

תגיות