אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטרית מדיה גרופ יוצאת בקמפיין למותג הקפה של אלונית צילום: אוראל כהן

שטרית מדיה גרופ יוצאת בקמפיין למותג הקפה של אלונית

הקמפיין יעלה בהיקף של כ-4 מיליון שקל. מנכ"ל דור אלון: "קמפיין הפרסום החדש הינו שיאו של מהלך רחב היקף שהתבצע ברשת בשנתיים האחרונות ובהשקעה כוללת של מיליוני שקלים"

23.05.2011, 12:37 | כתב כלכליסט

רשת חנויות הנוחות אלונית יוצאת בקמפיין מדיה חדש תחת הסיסמא "קפה איטלקי אמיתי שותים באלונית". הקמפיין יעלה באמצעות שטרית מדיה גרופ, SMG, בהיקף של כ-4 מיליון שקל.

הקמפיין, "קפה איטלקי אמיתי שותים באלונית", יעלה ביום חמישי לתקופה של חודש ימים ויכלול תשדירים בטלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות בפריסה ארצית.

לדברי ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון: "קפה סגפרדו הנמכר באלונית הינו מותג מוביל בתחום האספרסו ברים בעולם הודות לשילוב המנצח של תערובת מדויקת וארומה ייחודית. כל אלו הופכים אותו לקפה איטלקי איכותי אמיתי ומעניקים ללקוח באלונית חווית קפה מושלמת, ממש כנהוג בבתי קפה מקצועיים ואיכותיים.

עוד הוסיף יניב: "קמפיין הפרסום החדש הינו שיאו של מהלך רחב היקף שהתבצע ברשת אלונית בשנתיים האחרונות ובהשקעה כוללת של מיליוני שקלים, במסגרתו הוחלפו כל מכונות הקפה בכל חנויות הרשת, שונו נהלי הכנת הקפה, התבצע תהליך של לימוד והדרכה של כ-1,000 עובדים ברשת כיצד להכין קפה ואף הוכשרו בחלק מהסניפים בריסטות (מכיני קפה מקצועיים) כדי להעניק ללקוחות את חווית הקפה המושלמת".

תגיות