אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הושקה רשת חברתית פרטית ללקוחות טויוטה: Toyota Friend

הושקה רשת חברתית פרטית ללקוחות טויוטה: Toyota Friend

השירות, שאותו השיקו היום מנכ"ל Salesforce.com ונשיא חברת הרכב, יהיה זמין תחילה ביפן למכוניות החשמליות וההיברידיות שמייצרת טויוטה

24.05.2011, 10:52 | כתב כלכליסט

מנכ"ל Salesforce.com, מארק בניוף, ונשיא טויוטה העולמית, אקיו טויודה, השיקו הבוקר (ג') את Toyota Friend, רשת חברתית פרטית ללקוחות טויוטה ומכוניותיהם. Toyota Friend מחברת את הנהג לטויוטה ולסוכנויותיה לקבלת מענה ולתשובות לבעיות. השירות יהיה זמין תחילה ביפן למכוניות החשמליות וההיברידיות שמייצרת טויוטה. כך מסרה חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל.

בהדגמה החיה הראו החברות כיצד המכונית החשמלית, הנהג, טויוטה וסוכנות המכירות, כמו גם השירות שלה מחוברים יחד ומשתפים פעולה מעל גבי פלטפורמת Salesforce Chatter. המכונית המחוברת תאפשר ליצרן הרכב לדעת מה הצרכן רוצה וכיצד לשפר את המוצר.

טויודה ציין כי: "מאז ומתמיד החזון שלנו היה לבנות רכבים טובים יותר. אנו מוכנים לשתף פעולה עם כל חברה, בכל תעשיה ובכל ארץ בעולם, על מנת להגשים את החזון. במקרה הזה מדובר בשיתוף פעולה בתחום ה-IT. במונחים של זמן-אמת, מרחב הרכב הוא מרחב נייד ותקשורתי".

בניוף דיבר במהלך מסיבת העיתונאים על הצורך לעודד אמון בין צרכנים לחברות. הוא ציין כי עולם הרשתות החברתיות מאפשר לקבל רמזים לאופן שבו ניתן להיעזר בכלים - דוגמת פייסבוק וטוויטר - על מנת להדק את הקשר בין צרכנים לחברות המספקות להם מוצרים ושירותים. סיילספורס הטמיעה את התובנות הללו, בין השאר באמצעות כלי כמו Salesforce Chatter.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise מרעננה, מנציגותיה של Salesforce.com בישראל, אמר: "זו בהחלט תחושת גאווה שהמוצר שאתה כה מאמין בו ולקוחות כל כך נהנים ממנו, יכול לשמש אותנו עוד ועוד, גם בתחומים שבעבר נראו דמיוניים".

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת Web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90 אלף לקוחות ברחבי העולם.

תגיות