אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלי משקפיים: ועדת הכלכלה החליטה לאסור שימוש באותיות קטנות בפרסומות צילום: עמית שאבי

בלי משקפיים: ועדת הכלכלה החליטה לאסור שימוש באותיות קטנות בפרסומות

הוועדה אישרה את הצעתו של משרד התמ"ת, לפיה יתוקן חוק תקנות הגנת הצרכן ויכלול איסור על שימוש באותיות הקטנות משני מילימטר בתוכן פרסומי

24.05.2011, 17:41 | כתב כלכליסט

פרסומות באמצעי התקשורת לא יכללו יותר אותיות קטנות מדי - כך החליטה היום (ג') ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ כרמל שאמה הכהן. לפי החלטת הוועדה, יחול האיסור בדומה לזה הקיים כיום על חוזים אחידים, ויעוגן בתיקון לחוק תקנות הגנת הצרכן.

ממשרד התמ"ת, אשר הגיש את ההצעה לוועדת הכלכלה, נמסר כי המטרה היא לקבוע גודל מינימלי לאותיות בתוכן הפרסומי על מנת שתנאי ההטבות ותנאים נוספים יהיו קלים לקריאה עבור הצרכנים. לפי ההצעה, גודל האותיות הקטנות לא יפחת משני מילימטר ויעמוד על 30% מגודל האותיות הגדולות בפרסומת.

התיקון יכנס לתוקפו החל מה-1 בינואר 2012.

תגיות