אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: אם אוכלים, לא נוהגים

קמפיין עולמי: אם אוכלים, לא נוהגים

מדובר בקמפיין עטור פרסים לפרלינים ממולאים בוויסקי של חברת שוקולד צרפתית. בכל אחת מהמודעות מצולם ילד חמוד וקצת מבושם. בגלל הוויסקי כמובן

26.05.2011, 14:31 | יגאל שמיר

השילוב של שוקולד ואלכוהול אינו חדש, והשימוש בילדים חמודים לצורכי פרסומת לבטח אינו חדש. אבל הכישרונות בדנטסו סאן פאולו הצליחו לייצר מכל המרכיבים המוכרים האלה את אחד הקמפיינים הבולטים, המשכנעים והמצחיקים שראינו אי פעם בפרינט. מדובר בקמפיין עטור פרסים לפרלינים ממולאים בוויסקי של חברת שוקולד צרפתית, הפועלת גם בברזיל. בכל אחת מהמודעות מצולם ילד חמוד וקצת, איך נאמר? מבושם. בגלל הוויסקי כמובן.

הילדים השיכורים גונבים את ההצגה: כל מה שנראה רע על מבוגרים ששתו יותר מדי (כמו שיער פרוע, ראש שמוט ועיניים מפולבלות) הופך את הילדים בקמפיין למתוקים אפילו יותר. המסר פשוט מאוד, בסך הכל הם רצו לומר: ״היי, יש לנו פרלינים ממולאים בוויסקי, בואו לטעום״. הדרך שבה בחרו להעביר את המסר אולי גבולית מבחינה אתית, אבל מבריקה. אכלת פרלין עם וויסקי? תן את המפתחות של הבימבה לחבר שלא אכל. בשביל זה יש חברים.

לקוח: L לקוח: L'univers De Chocolat. מדינה: ברזיל משרד פרסום: דנטסו סאן פאולו לקוח: L

הכותב הוא שותף וסמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות