אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
eWave מיחשבה את תחרות "קקטוס הזהב" של תעשיית הפרסום

eWave מיחשבה את תחרות "קקטוס הזהב" של תעשיית הפרסום

המערכת כוללת ממשק להגשת עבודות פרסום, וממשק שיפוט שבאמצעותו יכולים השופטים לדרג עבודות באופן דיסקרטי

30.05.2011, 10:31 | כתב כלכליסט

קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה באינטגרציה ובפיתוח מערכות מידע, מיחשבה את תחרות "קקטוס הזהב" של תעשיית הפרסום הישראלית, שהתקיימה בשבוע שעבר בפעם ה-11. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

תחרות קקטוס הזהב היא מפעל של איגוד חברות הפרסום, ומטרתה לעודד את המצוינות הקריאטיבית בתחום הפרסום בארץ.

לצורך מיחשוב התחרות הקימה eWave אתר ייעודי הכולל ממשק הגשה, שבאמצעותו העלו משרדי הפרסום מאות עבודות שונות, תוך מסירת הפרטים הדרושים לצורך קטלוגן (תחום ומדיה). כמו כן כלל האתר ממשק שיפוט שבאמצעותו יכולים השופטים בתחרות לצפות בעבודות הפרסום המשתתפות ולדרגן.

שאולי נקר, סמנכ"ל פרויקטים ב-eWave, הוסיף כי מערכת השיפוט החדשה כוללת גם רשת פנימית מאובטחת שאפשרה להעניק ציונים באופן דיסקרטי, להתריע על פעילות חריגה של שופטים ועבודות בעייתיות

תגיות