אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ריהאנה מככבת בקמפיין בינלאומי לקרם ניוואה שחוגג 100 שנה

ריהאנה מככבת בקמפיין בינלאומי לקרם ניוואה שחוגג 100 שנה

אלפא קוסמטיקה, יבואנית "ניוואה" לישראל, תשקיע כ-2 מיליון שקל בחגיגות ה-100 שנה שיכלול קמפיין מאסיבי בטלוויזיה והשקת מהדורה חגיגית של הקרם

31.05.2011, 11:29 | כתב כלכליסט
ניוואה חוגגת 100 שנה לקרם הרב שימושי בקמפיין בינלאומי חובק עולם בהשתתפותה של אייקון המוזיקה ריהאנה. הקמפיין יכלול השקת ערוצים דיגיטליים חדשים לקהל צעיר ופעילויות שיווקיות נוספות

אלפא קוסמטיקה, יבואנית "ניוואה" לישראל, תשקיע כ-2 מיליון שקל בחגיגות למותג אשר יכלול קמפיין מאסיבי בטלויזיה והשקת מהדורה מיוחדת של מוצר הדגל - קרם רב שימושי בקופסת פח.

רונן שמיר, מנכ"ל חברת אלפא קוסמטיקה מסר: "אלפא קוסמטיקה נרגשת לקראת חגיגות ה-100 ל- NIVEA. במהלך 100 השנים האחרונות, NIVEA הפך לאייקון כמותג המוביל לטיפוח העור ברחבי העולם, מובילות המותג מבוססת על אמון מוחלט של הצרכנים במוצרים ובתוצאות השימוש בהם. אנו שמחים לקבל את תמיכתה של ריאהנה בחגיגה שלנו ובבניית דור חדש של מעריצים".

ענקית הקוסמטיקה NIVEA הוקמה בשנת 1911 והמציאה את התחליב הראשוני לטיפוח העור שהתברג ללא תחרות כמותג העור הנפוץ והמהימן ביותר בעולם.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות