אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קליקסופטוור חתמה על הסכם עם חברת גיזמו האוסטרלית

קליקסופטוור חתמה על הסכם עם חברת גיזמו האוסטרלית

גיזו היא ספקית מובילה של שרותי מחשוב טכניים ללקוחות ביתיים ועסקיים, ותשתמש ב-ClickSoftware OnDemand בענן. היקף העסקה מוערך במאות אלפי דולרים

02.06.2011, 11:51 | כתב כלכליסט

חברת קליקסופטוור הישראלית, המספקת פתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערכי שירות, הודיעה כי חברת גיזמו האוסטרלית בחרה ב-ClickSoftware OnDemand. במסגרת ההסכם, גיזמו תרכוש את פתרון ה-ClickSchedule המפיק אוטומטית לוחות זמנים וקריאות שירות, כולל התאמת כישורי הטכנאי לצרכי הלקוח.

כמו כן תרכוש גיזמו את  Street Level Routing - SLR – המתזמן את זמן ההמתנה לטכנאי ושעת הגעתו אל הלקוח תוך שקלול מרחק, מסלול וזמן נסיעה; ואת ClickContact - המאפשר ללקוחות לעדכן או לקבוע מחדש פגישות באמצעות SMS או דרך אתר האינטרנט של החברה.

גיזמו היא הספקית המובילה באוסטרליה של שירותי מחשוב טכניים ללקוחות ביתיים ועסקיים. הפתרון של קליקסופטוור הוא פתרון תוכנה כשירות (SaaS) במחשוב ענן. לפי הערכות בשוק, היקף העסקה עומד על מאות אלפי דולרים.

"הפונקציונליות של פתרונות קליקסופטוור היא תואמת הן את המטרות העסקיות של החברה והן את אסטרטגיית החברה לעבור לפתרונות מבוססי ענן", אמר טורי קוקס, מנהל הטכנולוגיות של גיזמו. "תשלום עבור שימוש בלבד יחסוך עלויות תשתית מחשוב ומשאבים".

חנן כרמלי, נשיא ומנהל התפעול של קליקסופטוור, הוסיף: "אנחנו נותנים ללקוחותינו את האפשרות לבחור כיצד ירצו להטמיע את הפתרונות שלנו - באתר שלהם או באמצעות מחשוב ענן - ואנחנו בטוחים כי מודל הפתרונות על פי דרישה יוכח כבחירה יעילה ומשתלמת לעסקי גיזמו ולתשתיות המחשוב שלה". 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות