אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוד הצלחה לגיתם: סרטון בנושא בילדים - בין הזוכים בתחרות YouTube GoodWork צילום: בלומברג

עוד הצלחה לגיתם: סרטון בנושא בילדים - בין הזוכים בתחרות YouTube GoodWork

הסרטון שיצרו אוראל ביתן בשיתוף ג'סיקה קלברמן עבור עמותת LOVE146 התברג בין חמשת הסרטונים הזוכים

02.06.2011, 12:56 | כתב כלכליסט

סרטון ויראלי בנושא סחר ועבדות מין של ילדים, שיצרו אוראל ביתן וג'סיקה קלברמן מגיתם זכה להיכלל בין חמשת הסרטים הזוכים בתחרות YouTube GoodWork בפסטיבל קאן 2011.

מדובר באחת מתחרויות הקריאייטיב העדכניות והחשובות בתחום הדיגיטל, בו מתבקשים גולשים ויוצרים מכל רחבי העולם ליצור סרט ויראלי באורך דקה עבור אחת מתוך כ-400 עמותות ללא מטרות רווח.

מאות אלפי גולשים מהעולם העלו סרטונים ליוטיוב וב-31 למאי הסתיים שלב השיפוט שהורכב מכמות הלייקים שהסרטון צבר בשילוב ניקוד של נבחרת שופטים בינלאומית.

כאמור, בין הזוכות אוראל ביתן בשיתוף ג'סיקה קלברמן, מגיתם BBDO שיצרו סרטון עבור עמותת LOVE146.

הסרטון נעשה באופן עצמאי וללא תקציב. על ידי שימוש בטכנולוגיה annotations של YouTube, הגולש יכול לעבור על הסרטון והמחיר של הצעצוע שהוא מעוניין בו מתגלה. אבל גם כשהגולש עובר עם העכבר על דמות הילדה, הוא מגלה שגם לה יש מחיר, אם הוא לוחץ עליו, הוא מגיע לסרטון של LOVE146 עם המסר: כל דקה נמכרים שני ילדים בעולם, עבדות מין וניצול של ילדים, חייבים להסתיים.

הסרט זכה לאלפי צפיות בימים ספורים בלבד וזכה לחשיפה תקשורתית טרם זכייתו.

את הסרטון ניתן למצוא ביוטיוב תחת השם sharon's sale - http://www.youtube.com/watch?v=BZTtkdQewrk

או שאפשר פשוט להיכנס לפייסבוק ולחפש: ילדה למכירה.

קרדיטים לסרטון: קופי: אוראל ביתן, ארט: ג'סיקה קלברמן, אוראל ביתן.

תגיות