אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של ישראכרט עזב את שלמור אבנון עמיחי צילום: עמית שעל

תקציב הפרסום של ישראכרט עזב את שלמור אבנון עמיחי

התקציב, היקף התקציב עמד ב-2010 על כ-20.6 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל במשרד למעלה מעשור

06.06.2011, 12:40 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של תשלובת ישראכרט עזב את המשרד שלמור אבנון עמיחי אחרי שטופל בו למעלה מעשור.

היקף התקציב עמד ב-2010 על כ-20.6 מיליון דולר במחיר מחירון לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

ההחלטה באה כנראה על רקע שינויים בהנהלת ישראכרט לפני כשנה כשנכנס לתפקידו סמנכ"ל השיווק החדש יגאל ברקת במקומו של משה לבנת שכיהן בתפקיד כ-12 שנים.

בשבוע שעבר דווח כי החל מה-1 ביולי, צמרת שלמור אבנון עמיחי עומדת להשתחלף כאשר שלושת המייסדים יעברו לתפקיד יו"ר פעילים ובמקומם מונו מנכ"לים חדשים – אדם פולצ'ק, צור גולן וגיא גלברד. לאחרונה איבד המשרד תקציבים ותיקים וגדולים ובהן אורנג' אחרי 12 שנים ואת דפי זהב אחרי 20 שנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות