אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הספונסרים ינטשו את ראיין גיגס? צילום: רויטרס

הספונסרים ינטשו את ראיין גיגס?

לפי מומחי שיווק הרס הקשר הוותיק של מנצ'סטר יונייטד את תדמיתו בעקבות פרשות הבגידה באשתו וצפוי להיות "טייגר וודס החדש"

09.06.2011, 16:47 | סוכנויות הידיעות

ראיין גיגס, כוכב מנצ'סטר יונייטד, שהסתבך בפרשיית בגידות, עשוי לאבד את רוב הספונסרים שלו. כך מדווחים ב"דיילי מייל".

גיגס עשוי להיות "טייגר וודס החדש", כך לפי מומחי שיווק שטוענים כי חברות שהעניקו לו חסות יוותרו על שירותיו בגלל שתדמיתו הוכתמה.

גיגס הרוויח הון של 34 מיליון ליש"ט גם בזכות תדמית איש המשפחה שלו – משהו שנהרס לחלוטין בעקבות הפרשות.

נייג'ל קורי, המייעץ לחברת ייעוץ שיווקי Brand Rapport, אמר: "מבחינת החברות הוא היה מושך מאוד בגלל התדמית הנקייה שלו – אבל קצת כמו טייגר וודס, היה בו משהו שהוא קצת מר מושלם – מקצוען אמיתי ובחור טוב – ברגע שזה הלך, הוא עשוי למצוא שנקודת המכירה הזאת נעלמה מבחינתו".

הספונסרים הראשיים של גיגס, ריבוק, סיטרואן, חברת השעונים Patek Philippe, חברת הטלקומוניקציה הערבית Saudi Telecom ועוד עדיין לא הגיבו לפרשות המין של גיגס – שלא מרפות ותופסות כותרות של העיתונים האנגלים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות