אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי 13 שנה: המותג סיטרואן נפרד מזרמון גולדמן לטובת ראובני פרידן צילום: אוראל כהן

אחרי 13 שנה: המותג סיטרואן נפרד מזרמון גולדמן לטובת ראובני פרידן

קבוצת לובינסקי החליטה להעביר את תקציב הפרסום של סיטרואן שהיקפו 15 מיליון דולר בשנה

12.06.2011, 15:35 | כתב כלכליסט
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, מחליפה את משרד הפרסום של המותג סיטרואן, ואחרי 13 שנה נפרדת מזרמון גולדמן לטובת ראובני-פרידן. זרמון-גולדמן ממשיכים לטפל בפריים-ליס, חברת הליסינג מקבוצת לובינסקי, ולובינסקי-טרייד, חברת הטרייד-אין של הקבוצה.

תקציב הפרסום של סיטרואן, העומד על כ-15 מיליון דולר לשנה הקרובה, יטופל בראובני פרידן, ויכלול פרסומי תדמית והחדרת דגמים חדשים לישראל בכל ערוצי המדיה.

ראובני פרידן, בבעלות משה ראובני ואודי פרידן, טיפל בעבר במותגי רכב שונים כמו דייהטסו, דייהו, לנציה- אוטוביאנקי, מיצובישי וסקודה. בין הלקוחות הבולטים של המשרד, הממוקם בין עשרת המשרדים הגדולים בארץ, ניתן למנות את מזרחי-טפחות, יוניליוור, יפאורה תבורי, קסטרו, ויסוצקי, מי עדן ועוד.

תגיות