אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חדש ל-AllJobs בהיקף של 750 אלף שקל צילום: shutterstock

קמפיין חדש ל-AllJobs בהיקף של 750 אלף שקל

מציעה מנוי VIP ל-48 שעות; הסלוגן המרכזי: "על כל משרה מתמודדים 73 אנשים - בAllJobs נעזור לך להיות האחד שמתקבל"

13.06.2011, 11:51 | כתב כלכליסט

AllJobs עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 750 אלף שקל. הסלוגן המרכזי של הקמפיין הוא: "על כל משרה מתמודדים עשרות אנשים. ב-AllJobs נעזור לך להיות האחד שמתקבל".

במסגרת הקמפיין תציע AllJobs מנוי VIP ל-48 שעות מתנה לנרשמים חינם לאתר. מנוי ה-VIP כולל: אבחון קורות החיים של המועמד וגישה בלעדית למדריך הווידאו, בו עשרות סרטונים עם כל התשובות לכל השאלות בנושא חיפוש עבודה וקריירה. הקמפיין יעלה ברדיו, באינטרנט ובעיתונות.

רז מצנע, סמנכ"ל שיווק ותוכן ב-AllJobs:: "חיפוש עבודה בימינו מצריך כלים רבים, מאחר והתחרות על כל משרה נעשית קשה יותר. להיות האחד שמתקבל הוא האתגר בקרב מחפשי העבודה ולכן בקמפיין הנוכחי החלטנו להבליט את היתרון המובהק של AllJobs עם שירות ייחודי הנקרא מנוי VIP למחפשי עבודה. מנוי זה כולל גם איסוף וריכוז את כל המשרות בישראל, אבחון מקצועי של קורות חיים ומדריך וידאו שלם למציאת עבודה".

הקמפיין עולה באמצעות חברת wunderman ישראל, מקבוצת שלמור אבנון עמיחי/Y&R.

תגיות