אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חדש לחברת הצבעים נירלט צילום: סיוון שחור

קמפיין חדש לחברת הצבעים נירלט

הקמפיין, שעליו אחראי גליקמן נטלר סמסונוב, יכלול פרסומת טלוויזיה ופעילות אינטרנט בהיקף השקעה של 2 מיליון שקל

14.06.2011, 12:05 | כתב כלכליסט
חברת הצבעים נירלט יוצאת בימים אלה בקמפיין השקה למוצר הטיח החדש שלה – צבע טיח.

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב תחת הסלוגן "יפה לך צבע טיח של נירלט". הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, פעילות באינטרנט ונקודות מכירה לקהל המעצבים והאדריכלים. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב-2 מיליון  שקל.

סרטון הטלוויזיה ממשיך את הקו שהוצג בקמפיינים האחרונים של נירלט - הקשר בין הלבוש של אנשים  לצבע הקירות בביתם והקלילות בה ניתן להתאים את הקירות לסגנון האישי.

בקמפיין משתתפת הדוגמנית המקסיקנית הבינלאומית, פרידה אסטריד. בסרטון משליכה אסטריד מחרוזת על-גבי הקיר, אשר צובעת אותו בצבע טיח בגוון כחול אפור.

נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום.

תגיות