אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זכתה שוב במכרז: טלדור תמשיך להפעיל את מרכז השירות למוצרי HP

זכתה שוב במכרז: טלדור תמשיך להפעיל את מרכז השירות למוצרי HP

היקף העסקה מוערך ב-14 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, טלדור תאסוף מלקוחות HP עסקיים ופרטיים את המוצר המקולקל, ותחזיר אותו אליהם לאחר התיקון

14.06.2011, 12:02 | כתב כלכליסט

לאחר חמש שנים של תפעול מרכז השירות של HP, זכתה שוב טלדור במכרז Break&Fix של החברה. המכרז מיועד לציוד כולל במגזר העסקי והפרטי עד בית הלקוח וכן במעבדה. היקף החוזה מוערך בכ-14 מיליון שקל.

במסגרת החוזה החדש תציע טלדור ללקוחות HP שירות ייחודי המאפשר איסוף המוצר התקול והחזרתו לבית הלקוח לאחר התיקון.

"אנו מודים ל-HP על הבעת האמון והבחירה החוזרת בטלדור כמרכז השירות המוסמך עבור לקוחותיה", אמר דניאל בוחבוט, מנהל מרכז השירות של HP בטלדור. "רמת השירות של טלדור נסקרת ברמה שבועית על ידי חברת חיצונית מטעם HP ונמצאה כמובילה באירופה בתחום זה. טלדור סיפקה שירותי תיקון איכותיים ללקוחות HP בחמש השנים האחרונות ותמשיך להיות מחוייבת לאותה רמת שירות גם במסגרת המכרז החדש".

דורון אלטשולר, מנהל שירות HP ישראל, מסר: "טלדור היא שותף מוערך על ידינו. במהלך השנים האחרונות מבצעת טלדור עבודה מצויינת עבורינו ועבור קהל לקוחותינו. על כך גם מעידים סקרי שביעות רצון הלקוחות"

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
אתה חי בסרט
אם המדפסת מתקלקלת אחרי שרכשת, אז במסגרת האחריות יחלפיו אותה בשירות של טלדור... אבל אם קיבלת מוצר דפוק, זה באחריות הספק להחליפה מול HP, כלומר- בחנות בה קנית. גם למי שמוכר את המוצר יש אחריות כלפי הלקוח שלו, ובמקום להגיד שאין להם במלאי, היו צריכים למצוא לך פתרון (להחזיר לך את הכסף או לתת לך דגם אחר). ואם אתה רוצה לדבר עם מנכ"ל כזה או אחר, כנס לאתרים המייצגים של החברה, ותקבל שם פרטים של פניות הציבור, כמו בכל חברה אחרת. שם תוכל לבקש התייחסות של המנכ"ל, אבל אל תצפה שהוא "ייפרסם את הנייד שלו" בשביל כל עמך כמוך, או שיידבר איתך בטלפון בשביל המדפסת המצ'וקמקת של ה-300 ש"ח שלך (עם כל הכבוד ל-300 ש"ח שאין לי ספק שהושגו ביזע רב). נראה לך שעמוס שפירא באמת פירסם את הנייד שלו?! אתה חי בסרט. זה היה תרגיל יח"צ, שנועד בדיוק בשביל אנשים מבריקים כמוך שלא מסוגלים לראות חצי מטר קדימה. אני באמת רואה את עמוס שפירא בדיון סלולרי נוקב עם איזה טמבל שרוצה שייתקנו לו את המכשיר עכשיו ומייד. אין לי ספק שהוא עונה לכל שיחה ושיחה וזה לא מופנה לאיזה מוקד מתוחמן של סלקום. כל הדוקטורים בכאילו שמוכרחים לחתום את שמם בסוף טוקבק, כאילו יש לזה משמעות. זה לא מכתב רשמי, ד"ר טל! בברכה, ד"ר שקשוקה.
מישו  |  16.02.12
1.
הבטחות לחוד ומציאות לחוד
רכשתי לפני 10 ימים מדפסת HP-4500 חדשה בחחנות בת-א. כשפרקתי את האריזה והתקנתי את המדפסת , הופיעה מיידית הודעת שגיאה - הסורק, פונקציית הצילום ןהפקס אינם תקינים. נפלתי על תקופת החגים ולא הצלחתי להשיג את מרכז השירות של HP. אתמול יצרתי קשר עם מרכז השירות והטכנאי הנחה אותי לבצע מספר בדיקות ופסק - מדפסת בלאי, צריך להחליף לחדשה. שאלתי איך ? והוא אמר סע לחנות בה קנית ותקבל במקום המקולקלת חדשה. יצרתי קשר עם החנות ושם נאמר לי כי אין להם יותר במלאי מדפסות מהסוג הזה. לשאלתי : מה עלי לעשות נאמר לי : תביא את המדפסת המקולקלת. תשאיר אותה בחנות, אנשי HP יבואו לאסוף אותה ויביאו חדשה. אנחנו נודיע לך מתי לבוא לקחת את המדפסת החדשה. סכום ביניים - קניתי מדפסת חדשה שהסתברה כמקולקלת. על מנת להחליף אותה עלי לנסוע לת-א פעמיים, לבזבז שעות עבודה, דלק, למצוא חניה , להסתובב ברחובות עם ארגזים וכו'. כל זה בגלל שקבלתי מדפסת מקולקלת. לא אהבתי את ההצעה ופניתי שוב למרכז שירות של HP על מנת לדבר עם מישהו בכיר יותר. חזרה אלי ענבל - מנהלת שירות לקוחות והסבירה לי באדיבות כי מכשירים חשמליים מתקלקלים ועוד אמיתות חיים אחרות. אך, הפתרון שהוצע לי היה : אתה יכול להחזיר את המוצר תוף 14 יום, לדרוש אץ כספך חזרה,לבוא למרכז שירות שלנו וכו'.. בשום מקרה לא הוצע לי כי אנשי השירות יבואו לביתי לאסוף את המדפסת ולהחזיר לי אחת תקינה. בקשתי לשוחח עם המנכ"ל, אך אז נאמר לי שזה בלתי אפשרי. אף אחד מהאנשים איתם שוחחתי לא אמר ולו פעם אחת "אדוני אנחנו מצטערים שקבלת מדפסת מקולקלת, נפצה אותך בדרך זו או אחרת. אז ככה : קבלת מדפסת מקולקלת, אתה תענש על כך.. תתרוצץ, תבזבז זמן, דלק, שעות עבודה ובסוף תקבל את מה שהייתה אמור לקבל מלכתחילה : מדפסת שעובדת. אז הבטחות לחוד ומציאות לחוד. והכח מפחיד באמת.. שלא ניתן לדבר עם מנכ"ל HP, הוא אישיות חסויה לא ברור מאיזה טעמים. אולי ילמד משהו מעמוס שפירה שחשף את הנייד שלו ללמעלה מ 3 וחצי מיליון לקוחות סלקום. בושה היא סגולה חשובה שכנראה שירות לקוחות של HP שכח . בברכה ד"ר יוסי טל
ד"ר יוסי טל , רמת השרון  |  26.10.11