אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ששון, שמחה, חתן, כלה: אמון הצרכנים בבריטניה זינק בחודש מאי צילום: אי פי אי

ששון, שמחה, חתן, כלה: אמון הצרכנים בבריטניה זינק בחודש מאי

המדד הוסיף 11 נקודות בחודש הקודם - העלייה הגבוהה ביותר שנרשמה ב-5 וחצי השנים האחרונות - בעקבות "פקטור ההרגשה הטובה" שהוסיף יום החג הלאומי לרגל החתונה המלכותית

15.06.2011, 19:04 | סוכנויות הידיעות
מדד אמון הצרכנים בבריטניה רשם בחודש מאי את העלייה הגבוה ביותר ב-5 וחצי השנים האחרונות, בעקבות דעיכת הפסימיות של הבריטים בנוגע להוצאת כספים ו"פקטור ההרגשה הטובה" שהוסיף יום החג הלאומי לרגל החתונה המלכותית.

מדד הסנטימנט הוסיף 11 נקודות מאפריל והגיע לרמה של 55 נקודות - הנתון הגבוה ביותר מזה חמישה חודשים. מדובר בעלייה הגבוהה ביותר שנרשמה בחודש אחד מאז נובמבר 2005.

"מוקדם לומר אם אמון הצרכנים נמצא בהתאוששות מתמשכת", אמר רוברט גרדנר, כלכלן בכיר בחברת ניישןוויד שפירסמה את הדו"ח. "קיימים עדיין לחצים חזקים העלולים להביא לירידות, כמו האינפלציה הגבוהה מהמצופה והדאגה המתמשכת על מצב האבטלה במדינה, בנוסף להכרזות האחרונות על העלאת מחירי החשמל למשתמשים פרטיים אשר צפויות לפגוע במצב רוח הצרכנים".

תגיות