אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיבידיה הטמיעה את ה-PowerCenter של אינפורמטיקה אצל ארבעה לקוחות

סיבידיה הטמיעה את ה-PowerCenter של אינפורמטיקה אצל ארבעה לקוחות

פלטפורמת ה-PowerCenter מסייעת בהתמשקות מערכות טלקום ועל ידי כך מונעת זליגה של דקות שיחה. היקפם הכולל של הפרויקטים, שהתבצעו בחו"ל, נאמד ב-800 אלף שקל

19.06.2011, 08:56 | כתב כלכליסט

חברת פתרונות אבטחת ההכנסות סיבידיה הישראלית בחרה בפלטפורמת ה-PowerCenter של חברת אינטגרציית המידע אינפורמטיקה. היקפו הכולל של הפרויקט, שכלל הטמעת המערכת של אינפורמטיקה אצל ארבע לקוחות שונים, מסתכם ב-800 אלף שקל.

ה-PowerCenter של אינפורמטיקה מסייע בהתממשקות מול כל המערכות השונות אצל ספק הטלקום, כולל מערכות הבילינג וקבלת נתוני שיחות לקוחות מרשתות שונות. כך ניתן לבקר את תמחור השיחות אותן מבצע הלקוח ולמנוע "זליגה" של דקות שיחה.

אימפורמטיקה מיוצגת בארץ באופן בלעדי על ידי קבוצת אמן.

"הפלטפורמה של אינפורמטיקה מסוגלת לעבוד עם כל פורמט ועם כל מערכת", אמר אליאס צ'צ'ק, סמנכ"ל לפיתוח עסקי ושיווק בחברת סיבידיה. "זליגת השיחות הוא נושא חשוב עבור חברות הטלקום, ושיפור בנושא יצמצם משמעותית אובדן הכנסות".

תגיות