צילום: אוראל כהן
פסטיבל קאן נפתח: 3 משרדי פרסום כבר עלו לגמר
שלמור אבנון עמיחי מועמד בזכות הקמפיינים לוועד למלחמה באיידס ונשים למכירה של עצו"מ; באומן בר ריבנאי עם קמפיין הטיול הגדול של שוקולד פרה של שטראוס ומקאן אריקסון עם קמפיין הריצ'רצ'ים של JDATE
19.06.2011, 11:19 | שלי פריצקר
פסטיבל קאן נפתח הבוקר עם בשורות טובות לנציגים הישראלים כאשר הוכרזו שמות העבודות שעלו לגמר בקטגוריית דיירקט (למהלכי פרסום ממוקדים ונקודתיים במדיומים שונים) ופרומו, הזוכים יוכרזו ביום שלישי.
המועמדים הם: בקטגוריית הדיירקט – שלמור אבנון עמיחי עם הקמפיינים לוועד למלחמה באיידס ונשים למכירה של עצו"מ; באומן בר ריבנאי עם קמפיין הטיול הגדול של שוקולד פרה של שטראוס; ומקאן אריקסון עם קמפיין הריצ'רצ'ים של JDATE.
בקטגוריית פרומו: שלמור אבנון עמיחי עם נשים למכירה של עצו"ם.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה