אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משקה BLU הישראלי ישווק באיטליה צילום: עמית מגל

משקה BLU הישראלי ישווק באיטליה

בשלב הראשון יופץ המשקה רק ברומא. מנכ"ל משותף בבלו אינטרנשיונל: הצפי הוא למכירות בכ־200 אלף יורו בשנה הראשונה ובכמיליון יורו בתוך שלוש שנים

20.06.2011, 09:18 | אורנה יפת

משקה האנרגיה הישראלי BLU ישווק באיטליה. ל"כלכליסט" נודע כי חברת בלו אינטרנשיונל שבבעלות בני פאוזי שמשום חתמה בימים האחרונים על חוזה הפצה עם חברה איטלקית המתמחה בשיווק מוצרי צריכה. בשלב הראשון יופץ המשקה רק ברומא. לדברי דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל משותף בבלו אינטרנשיונל, הצפי הוא למכירות בכ־200 אלף יורו בשנה הראשונה ובכמיליון יורו בתוך שלוש שנים.

שיווק משקה האנרגיה באיטליה הוא צעד נוסף בהפצתו בעולם. BLU, שהושק בישראל בשנת 2009, משווק גם בארצות, אוסטרליה, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, המדינות הבלטיות, קפריסין ויוון.

BLU נמצא במקום השני במכירות בישראל אחרי XL של טמפו, כשבמקום השלישי מדורג המותג רד בול. על פי דו"חות סטורנקסט עומד נתח השוק של BLU על 40%–45% ונמצא בעלייה. שוק משקאות האנרגיה הוא שוק תחרותי ביותר והפך בשנים האחרונות בעיקר לשוק שהתחרות בו מתמקדת במחיר. השחקנים והקמעונאים יוצאים באופן תדיר במבצעים, כדי למשוך את הצרכנים - דבר הגורם לשחיקת הרווחיות בקטגוריה.

תגיות