אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יקר ואטרקטיבי: בית האופנה ורסאצ'ה יעצב קולקציה לרשת H&M צילום: בלומברג

יקר ואטרקטיבי: בית האופנה ורסאצ'ה יעצב קולקציה לרשת H&M

הקולקציה הבלעדית שתעוצב על ידי דונטלה ורסאצ’ה תגיע גם לישראל ב-17 בנובמבר. הקולקציה תכלול בגדים לנשים ולגברים ומספר פריטים לבית

21.06.2011, 11:53 | כתב כלכליסט

אחרי מדונה, קיילי מינו ,קרל לגרפלד, סטלה מקרטני, קום דה גרסון, ג’ימי צ’ו, ולנווין - מגיע תורו של בית האופנה ורסאצ'ה לעצב קולקציה אייקונית לרשת H&M לקראת עונת הסתיו. הקולקציה תגיע גם לישראל ב-17 בנובמבר.

הקולקציה הבלעדית תעוצב על ידי המנהלת הקריאטיבית דונטלה ורסאצ’ה, שתיתן טעימה מהמורשת התוססת של המותג, הכוללת שימוש רב בעור, הדפסים וצבע.

הפריטים עוצבו ממגוון חומרים איכותיים ומיוחדים ברמת המחירים האטרקטיבית של H&M. הקולקציה תכלול בגדים לנשים ולגברים ומספר פריטים לבית, ותגיע לכ-300 חנויות ברחבי העולם ובאינטרנט, החל מה-17 בנובמבר ובהם גם ישראל.

“אני שמחה מאוד לשתף פעולה עם H&M, ומתרגשת מההזדמנות להגיע לקהל הרחב שלהם. הקולקציה תהיה Versace בהתגלמותה, מושלמת ל-H&M ולחובבי המותג ברחבי העולם”, ציינה דונטלה. בפעם הראשונה בשיתוף פעולה של מעצב עם H&M, הקולקציה תכלול גם כיסוי מיטה וכריות.

תגיות