אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הלמ"ס: עלייה של 2.1% בפדיון רשתות השיווק במרץ-מאי צילום: אוראל כהן

הלמ"ס: עלייה של 2.1% בפדיון רשתות השיווק במרץ-מאי

עלייה של 1.2% נרשמה בפדיון של רשתות המזון בתקופה הנדונה, לעומת ירידה של 1.2% בחודשים דצמבר 2010 - פברואר 2011

21.06.2011, 13:50 | כתב כלכליסט

עוד לפני שפרצה פרשת הקוטג', רשמו רשתות השיווק עלייה של 2.1% בפדיון בין מרץ למאי 2011, בהמשך לעלייה של 0.4% בחודשים דצמבר 2010 - פברואר 2011.

עלייה של 1.2% נרשמה בפדיון של רשתות המזון בתקופה הנדונה, זאת לעומת ירידה של 1.2% בחודשים דצמבר 2010 - פברואר 2011.

לנתוני השינויים בפדיון הרשתות לחץ כאן  

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקאטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקאטור נוסף

תגיות