אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פסטיבל קאן: שלמור אבנון עמיחי קטפו אריה נוסף צילום: עמית שעל

פסטיבל קאן: שלמור אבנון עמיחי קטפו אריה נוסף

משרד הפרסום קיבל אמש אריה ארד בקטגוריית שילוט חוצות על קמפיין השילוט של "שטראוס שלי"

22.06.2011, 12:37 | שלי פריצקר

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r ממשיך לקטוף פרסים בפסטיבל קאן, ואמש קיבל אריה ארד בקטגוריית שילוט חוצות על קמפיין השילוט של "שטראוס שלי", קהילת הצרכנים של שטראוס-עלית.

הפרס מצטרף ל-3 אריות שקיבל מוקדם יותר השבוע משרד שלמור אבנון עמיחי, ולאריה הכסף שקיבל באומן בר ריבנאי על קמפיין לשוקולד פרה של שטראוס עלית.

משרד נוסף שזוכה להצלחה בחגיגת הפרסום בצרפת הוא אידואולוג'יק פובליסיס שעלה לגמר עם מכונת הלייקים של קוקה קולה בקטגוריית סייבר.

תגיות