אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רורי מקלרוי - טייגר וודס הבא? צילום: MCT

רורי מקלרוי - טייגר וודס הבא?

הספונסרים של הגולפאי הצעיר כבר נהנים מחשיפה אדירה. אוקלי, אחת מהחסויות, קיבלו חשיפה בשווי 14.7 מיליון דולר במהלך הניצחון שלו ביו.אס.אופן

26.06.2011, 15:10 | סוכנויות הידיעות

ניצחונו של הגולפאי רורי מקלרוי ביו.אס. אופן נחשב לזכייה גדולה עבור הספונסרים שלו, כולל אוקלי, שמיתג את כל כוכב הגולף בן ה-22 מצפון אירלנד.

מקלרוי זכה לסכום של כ-1.4 מיליון דולר בעקבות הניצחון ביו.אס.אופן, אבל מדובר בסכום קטן ביחס למה שהוא אמור לקבל אם ימשיך להלהיב את אוהדי הגולף בעולם.

ג'ון טיילור, מומחה ליחסי ציבור, אמר עליו שהוא "מאוד כריזמטי. הוא מוערך על ידי גברים בגלל יכולות הגולף שלו ועל ידי נשים בגלל המראה הילדותי מעט שלו. כמו ילד בית ספר".

מקלרוי זוכה כבר לחסויות בשווי 10 מיליון דולר בשנה מהספונסרים. הסכומים מקבוצת המלונאות מדובאי, Jumeirah ומחברת ציוד הספורט Titleist  יהיו שווים הרבה יותר כשיחתמו מחדש בקרוב.

החברה שכנראה מרוויחה הכי הרבה ממקלרוי, כרגע, היא חברת הלבשת הספורט - אוקלי.  

הלוגו של אוקלי על החולצה של מקלרוי, הצווארון, החגורה, המכנסיים והמשקפיים שווים ל-14.7 מיליון דולר בזמן פרסום בטלוויזיה, כך על פי חברת פרונט רואו מרקטינג שמעריכה שווי חסויות. בשל ההובלה הגדולה של מקלרוי, והיעדרו של טייגר, הספונסרים שלו זכה לזמן נרחב של פרסום.

הלוגו של אוקלי לבדו נצפה במשך זמן מרשים של 36 דקות ו-50 שניות, על פי נתוני פרונט רואו, שנחשפו ב-CNBC.

"כולם מכירים אותנו כחברת משקפי שמש", אומר מנכ"ל החברה קולין ביידן. "למען האמת אנחנו זוכים בהכרה בשל העיצוב והטכנולוגיה שאנחנו משקיעים במוצרים הללו. אנחנו רוצים להיות מוכרים עבור מה שאנחנו עושים בקטגוריות האחרות שלנו, בייחוד בגולף, ורורי משמש כמדד עבור החברה לעשות זאת ולהעביר את המסר לעולם".

מקלרוי שיחק בחולצה של המותג המגנה מפני קרינת UV וקוטלת חיידקים, והמכנסיים מווסתי לחות Take Pant 2, וחבש משקפי שמש Fast Jacket על ראשו. לי זה היה נראה מוזר שבשום שלב לא שם מקלרוי את המשקפיים על הפנים שלו. "ובכן העסק העיקרי שלנו הופך להיות במהירות הכל חוץ ממשקפי שמש", הסביר ביידן. "עניין המשקפיים חדש לרורי. אם היית מסתכל על המגרש בזמן, במידה והשמש הייתה יוצאת, חצי מהמגרש היה לובש את המוצר שלנו."

משקפי השמש מהווים כיום רק 54% מהעסקים של אוקלי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות