אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי:  מקופל עליו קרדיט: DDB

קמפיין עולמי: מקופל עליו

אחת העבודות היפות שיצאו מדובאי לאחרונה היא סדרת מודעות ל"ורנל", מרכך הכביסה של ענקית הטואלטיקה הגרמנית הנקל

26.06.2011, 18:15 | יגאל שמיר

מה אנחנו יודעים על דובאי? לא הרבה. כולם יודעים שזו נסיכות נפט עשירה במפרץ הפרסי, רבים גם יודעים שיש בה מלונות מפוארים, אבל מעטים יודעים שיש לה גם כמה פרסומאים מצוינים. אחת העבודות היפות שיצאו מהנסיכות לאחרונה היא סדרת מודעות ל"ורנל", מרכך הכביסה של ענקית הטואלטיקה הגרמנית הנקל.

קמפיין בתחום הזה אינו עניין פעוט: רוב מסעות הפרסום בתחום סובלים מבנאליות מייאשת. הקמפיין הזה מציע גישה רעננה לנושא: הנקל טענה תמיד כי המוצר שלה מרכך את הבגדים באופן יעיל כל כך עד שהם כמעט מתגהצים מעצמם; עכשיו הפרסומאים שלה לקחו את הרעיון הזה עד לקצה.

מתוך קמפיין הנקל,  קרדיט: DDB מתוך קמפיין הנקל | קרדיט: DDB מתוך קמפיין הנקל,  קרדיט: DDB

בכל אחד מהצילומים בקמפיין אנחנו רואים דמות שקופלה בקפידה יחד עם הבגדים שהיו לגופה. זה חזק, מוזר, מצחיק ומעביר את המסר בצורה ברורה: אם המרכך מספיק טוב כדי לקפל בחור, הוא בטח מספיק טוב בשביל הבגדים שלך.

הכותב הוא שותף וסמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן נטלר סמסונוב

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות