אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אל על בדיווח מעומעם: "נבחנות מעת לעת אפשרויות לשת"פ עם חברות תעופה" צילום: ארן דולב

אל על בדיווח מעומעם: "נבחנות מעת לעת אפשרויות לשת"פ עם חברות תעופה"

יממה לאחר הפרסומים לפיהם אל על מנהלת מגעים ראשוניים לרכישת ישראייר, נאלצה הראשונה להרגיע את המשקיעים עם דיווח לבורסה: "ככל שהמגעים יתגבשו, תדווח עליהם החברה כנדרש"

28.06.2011, 10:33 | יסמין גיל

רב הנסתר על הגלוי בדיווח של אל על הבוקר (ג') לבורסה, בהמשך לפרסומים לפיהם היא מנהלת מגעים לרכישת ישראייר. "בתגובה לפרסומים בדבר קיום מגעים בין החברה לבין ישראייר", נכתב, "מתכבדת אל על להודיע כי בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלה להרחבת פעילותה העסקית, נבחנות מעת לעת אפשרויות שונות לשיתופי פעולה עם חברות בתחומי התעופה והתיירות. ככל שמגעים כאמור יתגבשו, תדווח עליהם החברה כנדרש".

החברה מזכירה בדיווח את הפרק 'יעדים ואסטרטגיה עסקית' בדו"ח התקופתי שלה לשנת 2010, שבו נכתב, בין היתר, "בינואר 2010 שכרה החברה את שירותיה של חברת ייעוץ בינלאומית המתמחה בייעוץ לחברות תעופה ברחבי העולם, לביצוע פרויקט ייעוץ בתחומים ממוקדים לאיתור הזדמנויות לשיפור רווחיות החברה. תוצרי הביניים הוגשו להנהלה וכוללים שורה של המלצות, בעיקר בתחומים המסחריים, איכות ושירות, מתוך כוונה לפתח מקורות הכנסה, שותפויות חדשות ומיצוי יכולות בתחומי הנוסעים, המטען והתיירות".

כאמור, אתמול, דווח על מגעים ראשוניים בין אל על לישראייר, אולם בשלב זה לא ברור האם המטרה הסופית הינה מיזוג בין שתי החברות, תהליך שידרוש את אישור הרשות להגבלים עסקיים. או שמא מדובר בשיתוף פעולה מינורי יותר בתחום הפעלת טיסות השבת של אל על במהלך הקיץ על ידי ישראייר, לאחר שרישיונה המבצעי של סאן דור בוטל.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מיזוגים זה טוב אבל עם חברות תעופה ולא עם דבר כמו ישראייר
צריך להיות חסר הבנה מוחלט, מעופף או מנהל חסר ניסיון בעסקים כדי להסכים לחיבור של חברה חולה ללא ערך מוסף כישראייר עם חברה - בינתים מתפקדת- כמו אל על. זה נראה כמו מלכודת דבש של אנשי מקצוע בהנהלת ישראייר שגוררים את שקדי הטירון לתוך בור של ארינמל (זו חיה שאוכלת נמלים אחרי שמכינה להם מלכודת חול) . מיסכנים העובדים של אל על
מהמקצוענים בתחום  |  29.06.11
2.
ישראייר חברה מתה. זה יקבור את אל על שלא לדבר על חוסר האפשרות לערב טייסים מ2 החברות
רק תמים (שקדי) ותחמן (שכל אחד יבחר למי לכוון) יכולים לרקוח עיסקה כזו. ישראייר מעולם לא הרוויחה ולעולם לא תרוויח. אפשר לקנות 2 מטוסים במקום "לקנותת את ישראייר". בהיבט המעשי- מי שמחפש צרות ימצא אותן כאן בגדול. יסבירו הנכבדים איך משלבים חברת תעופה - ומיני חברה בהיבט כוח האדם. איך תורכב טבלת ה"סניוריטי". הרי אחרון האנשים באל על לא יסכים שראשון האנשיפ בישראייר יכנס לפניו בסניוריטי. זו תהיה מלחמת עולם וחבל שהתמים נכנס להרפתקה הזו. במקומו הייתי ממשיך למשוך מליון שקל בחודש ולא מערבב את המים...
מקצוען בתחום  |  28.06.11