אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב סיאליס

משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב סיאליס

תקציב התרופה, בסך כ־2 מיליון דולר בשנה, טופל קודם לכן ע"י משרד באומן בר ריבנאי

29.06.2011, 08:38 | כתב כלכליסט

חברת התרופות אלי לילי העבירה את תקציב הפרסום של התרופה להפרעות בזיקפה למשרד הפרסום LEAD. תקציב התרופה, סיאליס, בסך כ־2 מיליון דולר בשנה, טופל קודם לכן ע"י משרד באומן בר ריבנאי. המשרד החדש זכה במכרז לאחר שהציג קונספט חדש לקמפיין הבינלאומי של אלי לילי "נגמרו התירוצים", וכעת הוא יוצא בקמפיין מודעות לתרופה בהיקף של 2 מיליון שקל.

תגיות