צילום: אוראל כהן
המנוולים שינו את הכללים
באורח פלא בחרו שטראוס וטרה לנקוב בדיוק באותו מחיר כמו תנובה וסיפקו עוד הוכחה לכך ששוק הקוטג' התנהל ויתנהל בתנאים החסרים כל סימן של תחרות
30.06.2011, 07:33 | גולן פרידנפלד
ניצחנו. בפעם הראשונה קמנו מהכורסה, הסטנו את המבט מגביעי הקוטג' ולא התפתינו למבצע של שניים במחיר אחד. הפעם הראינו להם מה זה. מרד צרכנים לא מתפשר שמצליח לחצות את מחסום הלייק בפייסבוק ולהגיע לעולם האמיתי של זהבית "אני גדלתי בפתח תקווה" כהן (תנובה), עופרה "הכאב שם בחוץ" (שטראוס), ומוזי "קמתי בבוקר והרגשתי מרוח בקוטג'" ורטהיים (טרה).
"כל היצרנים והרשתות בישראל פותחים היום עידן חדש במערכת היחסים עם הצרכנים. גם אנחנו נקדיש זמן ומשאבים לעידן הזה", אמרה אתמול כהן, כשהודיעה על הורדת מחיר הקוטג' ל־4.55 שקלים לרשתות ולכ־5.9 שקלים לצרכן. מלבד הניצחון הנקודתי של הצרכנים, משהו בהלך המחשבה של יצרניות המזון בישראל השתנה. כדי שהשינוי הזה לא יחזיק רק שבוע או שבועיים, אנחנו צריכים להראות להן שאנחנו לא פראיירים, שכמה אמירות המכילות את הכאב הצרכני שלנו לא מספקות אותנו ושאם נרגיש שאנחנו משלמים יותר מדי על מוצרי יסוד לא נשב בשקט. לפני כמה שבועות שאלנו כאן כמה אנשי אקדמיה, מה הסיכוי שמרד הצרכנים יצליח, שהוא יחזיק מעמד ולא יגווע בקול דממה דקה. שניים מתוך שלושה מומחים להתנהגות צרכנים לא האמינו שהצרכנים יצליחו להשפיע ויפסיקו לקנות קוטג' - אבל המספרים מדברים בעד עצמם. המכירות ירדו, הנזק התדמיתי גדל והעיסוק התקשורתי לא פסק.
39 תגובות לכתיבת תגובה