צילום מסך: Vimeo
פיקוד העורף והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יעלו קמפיינים בערוץ ניקלודיאון
הקמפיין ייפנה אל הילדים במטרה לגרום להם למנוע מהוריהם שימוש בטלפונים סלולריים ושליחת הודעות תוך כדי נהיגה
03.07.2011, 10:22 | כתב כלכליסט
ערוץ ניקלודיאון נבחר להוביל שני קמפיינים הפונים לילדים: קמפיין זהירות בדרכים מטעם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים וקמפיין המרחב המוגן מטעם פיקוד העורף.
במסגרת קמפיין זהירות בדרכים ישולבו מסרי בטיחות בדרכים באולפן הקיץ של הערוץ, שישודר כל בוקר ויוגש ע״י ליבי רן, אלין לוי ולירון כוהנר. הקמפיין ייפנה אל הילדים במטרה לגרום להם למנוע מהוריהם שימוש בטלפונים סלולריים ושליחת הודעות תוך כדי נהיגה. בנוסף, יכלול הקמפיין מסרים של חציית כבישים בטוחה ללא הסחות דעת, חבישת קסדת אופניים ומשחק באזורים בטוחים בלבד. המסרים יועברו באמצעות משימות תחרותיות לילדים באולפן ובסרטונים קצרים אשר ישודרו בין תוכנות הערוץ. במסגרת הקמפיין יוקלט גם שיר בביצועו של ליבי רן בליווי קליפ בכיכובו. כחלק מקמפיין המרחב המוגן של פיקוד העורף ייקראו קבוצות ילדים למצוא את המרחב המוגן באיזור בו הם מתגוררים, לצלם עצמם מקשטים אותו ולשלוח לערוץ ניקלודיאון באמצעות האתר. אלין לוי, ממנחי אולפן הקיץ של ניקלודיאון, תגיע עם צוות צילום לביקור במרחבים המוגנים הנבחרים, והכתבות ישודרו במסגרת תוכנית הקיץ. הפעילויות יחלו במהלך יולי, כחלק מלוח שידורי הקיץ של ערוץ ניקלודיאון.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה