אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מינויים חדשים באידיאולוג'יק: סמנכ"ל קריאייטיב וסמנכ"ל טכנולוגיות צילום: גיל לביא

מינויים חדשים באידיאולוג'יק: סמנכ"ל קריאייטיב וסמנכ"ל טכנולוגיות

אביב שטיין ששימש כמנהל קריאייטיב בראובני פרידן, גליקמן נטלר סמסונוב ו-arc interactive מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב ויעקב זוארץ מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות, תפקיד חדש בחברה

03.07.2011, 13:16 | שלי פריצקר

השדירה הניהולית של פובליסיס אידיאולג'יק מתרחבת, אביב שטיין מונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב לאחר שנתיים שתפקיד זה לא אויש ובפועל מילא אותו מנכ"ל החברה ינון לנדנברג. בנוסף יעקב זוארץ מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות, תפקיד חדש בחברה.

אביב שטיין (38) הינו איש קריאייטיב, טלווזיה ותוכן מנוסה, עם התמחות באינטרגרציה בין offline ל-online. בעבר שימש כמנהל קריאייטיב בראובני פרידן, גליקמן נטלר סמסונוב ו-arc interactive. ב-3 השנים האחרונות הקים וניהל את מחלקות האינטראקטיב ברגב קוויצקי וענבר מרחב שקד.

יעקב זוארץ (39) מגיע לאידיאולוג'יק מתחום פיתוח אלגוריתמים לבינה מלאכותית, מנועי חיפוש ובלשנות סמנטית. בשנה האחרונה ניהל את מחלקת המחקר והפיתוח של חברת MyThings והוביל פריצת דרך עולמית בפיתוח בינה מלאכותית המייעלת את אפקטיביות מודעות הפירסום באתרים. בעבר הקים זוארץ את חברת "טרנספורמר תוכנה" שזכתה בפרסים רבים בתחום מנועי החיפוש והתירגום האוטומטי, יזם וניהל את אפליקציית הטוויטר המצליחה "טוויטר-אנלייזר" והיה ממייסדי תוכנת התירגום הפופולרית "תירגומית".

תומר שדה, מנהל הפעילות הראשי של פובליסיס אידיאולוג'יק מסר: "לקח לנו הרבה זמן לאייש את תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב כי חיפשנו את האדם הנכון ולשמחתנו מצאנו את אביב, שמגיע עם נסיון ארוך מאד הן בעולם הפרסום המסורתי והן בעולם הדיגיטל. את תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות יצרנו לאור ההבנה כי דיגיטל נהפך להיות כיום נחלת הכלל והיתרון היחסי שלנו יכול לבוא לידי ביטוי, בין היתר, בחדשנות טכנולוגית".

תגיות