אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רמט זכתה במכרז להקמת מחלף דרור

רמט זכתה במכרז להקמת מחלף דרור

מדובר במחלף במפגש הכבישים 4 ו-553, שהיקף ההשקעה בו נאמד ב-350 מיליון שקל. עבודות ההקמה צפויות להימשך 36 חודש

03.07.2011, 20:30 | ליאור גוטמן

חברת רמט זכתה במכרז החברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר) להקמת מחלף דרור. מדובר במחלף במפגש הכבישים 4 ו-553, שהיקף ההשקעה בו נאמד ב-350 מיליון שקל. עבודות ההקמה צפויות להימשך 36 חודש.

מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אדריכל שי ברס, מסביר שהנהגים שמשתמשים בצומת דרור סובלים מדי יום מפקקי תנועה כבדים בשעות הבוקר ואחר הצהריים. "ספירות תנועה שבוצעו בצומת בפברואר 2010, העלו כי 7,700 כלי רכב עושים דרכם בצומת בשעת שיא. המחלף תוכנן כך, שתתאפשר תנועה של כ-20 אלף כלי רכב בשעה, על פי התחזית של תנועת כלי הרכב שינועו במחלף בשנת 2035", אמר

בחברה הלאומית לדרכים מספרים שעיקר העבודות כוללות הקמת גשר מעל לכביש 4 (הכביש הישן לחיפה). מצפון למחלף ייסלל כביש עם שני נתיבים לכיוון. מדרום למחלף יורחב כביש 4 עד למחלף הדרים לשלושה נתיבים לכל כיוון, ובתחום המחלף עצמו, יתאפשר ביצוע מהיר של נתיב שלישי, במידת הצורך. צומת אבן יהודה מזרח תבוטל ותוסדר דרך גישה למועצה האזורית לב השרון, למרכז המסחרי ולמושב בני דרור. מתחת לכביש 553 יוקמו מעברים חקלאיים לכלי רכב ובתחום המחלף תוכנן מסלול ייחודי לתחבורה ציבורית שיאפשר גישה לאוטובוסים העושים דרכם בקווים מצפון לדרום ולהיפך.

"זהו אחד מ-95 מחלפים חדשים שיוקמו ברשת הכבישים הבינעירונית בשש השנים הקרובות. מחלפים אלה יוקמו במקום צמתים מרומזרים, ויאפשרו תנועה רציפה של כלי הרכב ללא צורך בעמידה מיותרת ברמזורים", הוסיף יו"ר החברה הלאומית לדרכים מיכה גולדמן,

תגיות