אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת קל אוטו עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון

קבוצת קל אוטו עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון

הקמפיין בעלות מיליון וחצי שקל יעלה לצורך אירוע מכירה מיוחד שיימשך שלושה ימים בלבד

04.07.2011, 10:39 | כתב כלכליסט

קבוצת הרכב קל אוטו, עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיוני. זאת בשל אירוע מכירת רכב מיוחד, ל- 3 ימים בלבד, במסגרתו מוצעים למכירה מאות כלי רכב מכל הסוגים והדגמים, במחירי "סוף עונה".

הקמפיין הפרסומי, בהיקף של למעלה ממיליון וחצי שקל ובהפקת משרד הפרסום JWT ישראל, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים –ערוץ 2 ,ערוץ 10, ובמקביל בתחנות הרדיו של קול ישראל וברדיו האזורי בפריסה ארצית. הקמפיין יעלה גם בשילוט חוצות (מכוונים, בילבורדים) באזור המרכז, ובאתרי אינטרנט נבחרים, למגזר הכללי והרוסי.

הקמפיין ידגיש את ההזדמנות חסרת התקדים לרכוש בשלושת ימי ה- CAR SALE, רכבים יד שנייה שיימכרו "במחירים נמוכים ובתנאים מיוחדים", הכוללים אחריות מורחבת, רכב חלופי, התחייבות לרכישה חוזרת וביטוח במחירים מיוחדים.

תגיות