אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבוע כחול תייבא חיתולים של האגיס מטורקיה ותתחרה בחוגלה

רבוע כחול תייבא חיתולים של האגיס מטורקיה ותתחרה בחוגלה

חוגלה היא זכיינית המותג בישראל. ברבוע כחול מבטיחים להוזיל את המוצר שעומד כיום על כ-50 שקל לחבילה. חוגלה: "איכות המוצר מטורקיה נמוך מזה שנמכר בישראל"

05.07.2011, 18:03 | גיל קליאן

רשת רבוע כחול הודיעה היום (ג') כי היא מתחילה לייבא במקביל חיתולים של האגיס מטורקיה – ותהפוך למעשה למתחרה של חוגלה, זכיינית המותג בישראל.

ברשת מבטיחים להביא בשורה במחיר המוצר, שנמכר ברשתות כ"לוס לידר" (מוצר שאינו רווחי לרשת) אך קבעו את מחירה של חבילת חיתולי האגיס על 50 שקל. מחיר החבילה במבצעים השונים כיום ברשתות השונות מגיע לרוב ל-50-45 שקל בקנייה של מספר חבילות או בקנייה של מספר מוצרים ממוצרי החנות.

עם זאת, ברשת מבטיחים לערוך מבצעים גם על המחיר הזה, כך שלא מן הנמנע שהצרכנים יוכלו למצוא חיתולים במחיר זול יותר על מדפי הרשת. המחיר של רבוע כחול דומה למחיר החיתולים גם ברשתות הדיסקאונט, כאשר ברשת "אושר עד" כבר כיום מייבאים חיתולים של האגיס בייבוא מקביל, וברשת לא מוכרים כלל מוצרים של חוגלה.

על פי נתוני סטורנקסט שוק החיתולים בישראל מוערך בהיקף כספי של כ-450 מיליון שקל בשנה ושולטים בו 2 החברות הרב-לאומיות חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל. חוגלה שולטת בקטגוריה זו עם נתחי שוק של 71.3% באמצעות המותג האגיס והמותג טיטולים כאשר המותג האגיס לבדו כמוביל שוק תופס נתח שוק של 57.5% מכלל הקטגוריה. המותג פמפרס חולש על נתח שוק של 23.4% בלבד.

מחוגלה נמסר בתגובה: "המוצר המיוצר במפעלי חוגלה קימברלי קלארק בטורקיה מותאם לסטנדרט המקובל בשוק הטורקי שהוא נמוך מזה המקובל בישראל, הן ברמת הספיגה והן באיכות החומרים המרכיבים את המוצר. מכיוון שהמוצר מגיע באריזות דומות להאגיס פרידום המיוצר בארץ, ומאחר וכאמור האיכות נמוכה יותר חוגלה מפנה את תשומת לב הצרכנים להבדלים שבין המוצרים".

תגיות

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
גם היהחיתולים היום הם מטורקיה
אני קונה קבוע במבצעים ולכן יש תמיד מספר חבילות בבית. הרבה מאוד פעמים מופיע על צד החבילה כיתוב מודפס שהייצור מטורקיה אז איך יכול להיות שחוגלה מגיבים לכתבה ואומרים שאיכות המוצר ירודה? הרי הם הרבה פעמים מוכרים לנו את החיתולים מטורקיה. פשוט שקרנים.. אין גבול לזלזול בצרכנים...
אבא מאושר , צפון  |  06.07.11
17.
הגיע הזמן
סוף סוף הגיע הזמן להילחם ביצרנים הדוחות הכספיים שלם בשמים הרווחים עצומים מאיפה???? על חשבון הצרכן הפשוט הם לא רואים בעניים . חוצפה של חוגלה שניתן לייבא מארץ זרה מאותו מקום יצור ובכלל כשיש עוד יד בדרך מסיטונאי ולהגיע למחירים יותר זולים בישראל מ ס פ י ק לעשוק אותנו לאן רוצה נוחי דנקנר להגיע לא מספיק לו תורם בשקל ועושק אותנו מצד שני מ ס פ י ק לך אתה יודיע הגלגל עגול גם לבייב היה חזק
עופרה , תל אביב  |  06.07.11
לכל התגובות