אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוכנות קריאייטיב ישראלית אחראית לקמפיין הראשון בעולם שעשה שימוש בגוגל+

סוכנות קריאייטיב ישראלית אחראית לקמפיין הראשון בעולם שעשה שימוש בגוגל+

שני מנהלי קריאייטיב ישראלים יצרו קמפיין ויראלי המשתמש בעניין סביב הרשת החברתית החדשה כדי להציג בפני תעשיית הפרסום בארץ את פורטפוליו העבודות שלהם

06.07.2011, 11:05 | פטר קלנר

Ph, סוכנות קריאייטיב חדשה של יגאל חזן ומירן פחמן, שני מנהלי קריאייטיב שפרשו ממקאן אריקסון, העלתה קמפיין המשתמש בבאזז סביב הרשת החברתית החדשה של גוגל כדי להציג בפני תעשיית הפרסום בארץ את פורטפוליו העבודות שלהם. מדובר ככל הנראה בקמפיין הראשון בעולם שעושה שימוש בגוגל+, ואתר הטכנולוגיה המוכר The Next Web אף הכתיר את המהלך כ"גאוני".

גוגל+, בניגוד לפייסבוק או טוויטר, עדיין דורש הזמנה מחבר על מנת להיכנס אליו. אלא שגוגל הקפיאו באופן זמני את האפשרות להזמין חברים בדרך פשוטה, והמשתמשים מצאו דרכים שונות להזמין את חבריהם לשירות.

Ph עשו שימוש באחת מה"פרצות" האלה, על מנת לחלק את הזמנות הנחשקות לכל הענף ללא הגבלה. מנהלי השיווק והפרסומאים שהצליחו להיכנס לרשת החברתית החדשה גילו ש-Ph העלו לשם את כל הפורטפוליו שלהם. היות ועוד לא היו להם חברים אחרים באותה רשת חברתית, הם "נאלצו" להיחשף, לשוטט ולחפור בתיק העבודות של סוכנות הקריאייטיב. ההזמנות לשירות, אגב, נשלחו דרך פייסבוק.

פחמן וחזן אחראים לקמפיין של לפ"מ שעלה לפני מספר שבועות, בכיכובו של רון קופמן, שעורר אף הוא באזז בארץ.

תגיות