אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בניגוד לתחזיות: עליית תעריפי הביטוח כמעט ולא השפיעה על מסירות הדו גלגליים צילום: מיכאל קרמר

בניגוד לתחזיות: עליית תעריפי הביטוח כמעט ולא השפיעה על מסירות הדו גלגליים

לפי נתוני איגוד נתוני הרכב, במחצית הראשונה של השנה נמסרו 7,372 אופנועים וקטנועים - ירידה של 3% בלבד לעומת אשתקד

06.07.2011, 10:51 | תומר הדר

7,372 אופנועים וקטנועים נמסרו במהלך המחצית הראשונה של שנת 2011. כך עולה מנתוני איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי באיגוד לשכות המסחר. מדובר בירידה מזערית של כ-3% בלבד בהשוואה ל-7,595 אופנועים וקטנועים שנמסרו במחצית הראשונה של שנת 2010.

יצוין שירידה מזערית זו נוגדת תחזיות רבות אשר נשמעו בשנה שעברה, לפיהן העלאת תעריפי ביטוחי החובה לאופנועים תפגע אנושות בענף. למעשה, רק השבוע עברה בקריאה ראשונה תיקון לפקודת הביטוח, לפיו שיעור הסבסוד שמשלמים בעלי מכוניות במטרה לכסות את ביטוחי האופנוענים יתייקר.

מחלוקה למסירות לפי חודשים, עולה שחודש מאי, בו נמסרו 1,641 אופנועים וקטנועים היה החזק ביותר השנה, זאת לאור "מבצעי פתיחת קיץ" שקיימו יבואנים רבים. לעומת זאת, חודש מרץ, בו נמסרו רק 859 קטנועים ואופנועים, היה החודש החלש ביותר.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
כמה עלה לי ביטוח
לקטנוע 250 סמק עלה לי 4600 ש"ח טוב שחצי שנה קודמת לא היה לי ביטוח וגם שנה הבאה אני אעבור לאופנוע בנפח גדול יותר אני אדרש לשלם 5500 עבור ביטוח חובה אני כנראה לא אשלם ואסע בלי ביטוח אני לא מרכיב ומקסימום אני אשאר נכה בלי מרצדס כן בגלל הנכים שמקבלים סכומים מוגזמים מהביטוח אני לא יכול להיות מבוטח, תודה
ששי , הרצליה  |  10.07.11
3.
ברור שלא השתנה, במקביל עלה מחיר הדלק כך שכולם הבינו שדו גלגלי יותר כלכלי
כתבה ללא תוכן , כל מי שרצה סוף סוף לעזוב את הרכיבה על דו גלגלי (למרות שאני לא מבין איך אפשר) הבין שהדלק עלה בצורה כלכך חדה שגם אם הוא רוצה לעבור לרכב הוא כבר לא יכול. אני היום מסכן את חיי , כי אין פיתרון אחר מלבד דו גלגלי לצורך השוואה: דו גלגלי - לפי נסיעה של 60 ק"מ ביום 1,200 ש"ח לחודש רכב - 3,500-4,000 לחודש ...........איך אפשר לחיות כך אני שואל בושה למדינה
דותן , תל אביב  |  07.07.11
לכל התגובות