אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של מפעל הפיס יוצא למכרז צילום: עומר הכהן

תקציב הפרסום של מפעל הפיס יוצא למכרז

בחמש השנים האחרונות הוא מטופל בגיתם BBDO ובאדלר חומסקי. היקף התקציב: 40 מיליון שקל בשנה

07.07.2011, 19:50 | שלי פריצקר

מפעל הפיס החליט להוציא את תקציב הפרסום למכרז, לאחר שבחמש השנים האחרונות הוא מטופל בגיתם BBDO ובאדלר חומסקי ורשבסקי&GREY. היקף התקציב עומד על כ-40 מיליון שקל.

לפי תנאי המכרז יוכל לקחת בו חלק משרד שהיקף הפעילות שלו עמד על לא פחות מ-120 מיליון שקל ב-2010, וטיפל בשנתיים האחרונות לכל הפחות בלקוח אחד עם תקציב פרסום של 20 מיליון שקל בפועל. בנוסף נדרש ניסיון של לפחות  5 שנים בתחום הפרסום. מכך משתמע כי רק המשרדים הגדולים יכולים לגשת למכרז.

בחירת המשרד תיעשה לפי פרמטרים איכותיים ומסחריים, כאשר הדגש הוא על האיכותיים שיהוו 85% מהציון. בשלב הראשון ייבחן תמהיל הלקוחות של המשרד, יכולות קריאייטיביות בכל המדיות המסורתיות ובניו מדיה, בניית קמפיין והתרשמות מהנהלת המשרד. בשלב השני יינתן בריף ובו ייבחנו יכולות ניתוח, חשיבה אסטרטגית ופתרונות קריאטיביים וכן תיערך פרזנטציה.

גיתם BBDO הוביל בתקופה האחרונה את קמפיין "אראלה מתקשרת" של תוכנית המינויים שזכה לבאזז תקשורתי רחב. אדלר חומסקי הוביל את הקמפיין "תנו למספרים לסדר לכם את החיים".

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הפיס של חיי?! אני התעשרתי אחרי ברכת הקבליסטית יפה
טוב... לא ממש זכיתי בפיס, כי גם לא מלאתי פיס, אבל בהחלט חיי השתנו כלכלית, אחרי שקיבלתי ברכה חינם!, מהקבליסטית יפה כהן, בבית שלה ברחוב אבני נזר בבני ברק. אז יש כמה סוגי פייס בחיים, ואני מרגישה מאושרת ועשירה אחרי שהייתי אצלה. תהנו מהחיים....
יונית כץ , הרצליה  |  10.07.11
6.
מאפיה ברשיון
איך זה שהימורים זה לא חוקי - אלא אם כן המדינה היא "המפעיל"? או שמא, "המפעל"? - מדוע קיבלה (או לקחה לעצמה?) המדינה את זכות הראשונים הבלעדית להימורים?? האם נבדק אי פעם כל נושא "הזכיינות"? מי מקבל "אזור הפצה" וע"פ אילו קריטריונים, אם בכלל? מדוע תכניות התחקירים השונות לא בודקות הנושא לעומק? אולי משום שמדובר במאפיה ברשיון - של המדינה כמובן. לתפארת מדינת ישראל.
דוד  |  07.07.11
לכל התגובות