אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקוטג' לא לבד: רשתות השיווק העלו גם את מחירי המשלוחים צילום: shutterstock

הקוטג' לא לבד: רשתות השיווק העלו גם את מחירי המשלוחים

רבוע כחול העלתה באחרונה את דמי המשלוח לקונים באתר האינטרנט שלה מ-19 שקל ל-28 שקל. רמי לוי העלה את דמי המשלוח מ-19.9 שקל ל-24.9 שקל

08.07.2011, 11:49 | גיל קליאן
גל התייקרויות המזון לא פסח גם על הקונים באמצעות האינטרנט. באחרונה העלתה רבוע כחול את דמי המשלוח לקונים באתר האינטרנט שלה מ-19 שקל ל-28 שקל (התייקרות של 47%), ואילו רמי לוי העלה את דמי המשלוח באתר שלו (שעדיין פועל בהרצה ולא מספק משלוחים לכל חלקי הארץ ובאמצעות כל סניפי הרשת) מ-19.9 שקל ל-24.9 שקל – התייקרות של 25%.

בשופרסל עומדים דמי המשלוח על 28 שקל, כאשר המשלוח ניתן חינם למזמינים קנייה בסכום העולה על 750 שקל.

ברבוע כחול הסבירו כי בעת השקת האתר החדש הודיעה הרשת כי מחיר המשלוחים יהיה תקף לשנתיים הראשונות, והשבוע הועלה המחיר לרמה החדשה. הרשת הוסיפה כי היא מעניקה משלוח חינם לחברי מועדון שקונים מעל 500 שקל בקנייה.

ברמי לוי הסבירו כי גם לאחר העלאת המחיר הרשת מסבסדת חלק מעלות המשלוח, שמתבצע דרך חברה חיצונית.

רשתות השיווק עדיין לא מצאו את המודל האופטימלי להפעלת קניות ברשת. הבעיה הגדולה מבחינת הרשתות היא הנטל הלוגיסטי באיסוף והרכבה של כל הזמנה המתבצעת באתר האינטרנט. משום כך, פרט לרמי לוי – רשתות הדיסקאונט לא הפעילו עד כה מכירות באמצעות האינטרנט.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה