אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
היעד של הום סנטר: תוך 3 שנים - 40% מהמכירות יהיו של המותג הפרטי צילום: ערן יופי כהן

היעד של הום סנטר: תוך 3 שנים - 40% מהמכירות יהיו של המותג הפרטי

הרשת הודיעה על רענון המותג הפרטי HOME, שאמור להיות זול בכ-15% מהמותגים המובילים בכל קטגוריה

10.07.2011, 18:44 | גיל קליאן

הום סנטר הודיעה אתמול על רענון המותג הפרטי והצבת יעד של ביצוע 40% ממכירות החברה תוך 3 שנים באמצעות המותג הפרטי - שאמור להיות זול בכ-15% מהמותגים המובילים בכל קטגוריה. כיום, כ-25% ממכירות הרשת הן מכירות של מותג פרטי.

עם זאת, המוצר הראשון שלה תחת המותג HOME לא ממש מוזיל את המחיר לצרכן. הום סנטר השיקה צבע תחת המותג הפרטי באמצעות חברת דלקול מקבוצת דלק, המייצרת עבורה את הצבע. אותה חברה מוכרת גם צבע תחת המותג שלה, קולורי, בחנויות הפרטיות. כך, בעוד 5 ליטר צבע לבן אקרילי של קולורי עולים כ-75 שקל בחנויות הפרטיות, הצבע של הום סנטר עולה 100 שקל לאותה כמות.

המתחרה הום סנטר יוצאת לקרב מול אייס ל"כלכליסט" נודע כי הרשת תפתח השנה ארבעה סניפי ענק סמוך מאוד לחנויות חזקות של אייס. עוד שני סניפים יוקמו במרכזי ערים ויהוו פיילוט לסניפי אקספרס אורנה יפת, תגובה אחתלכתבה המלאה

כשנשאל מנכ"ל הום סנטר, רביב ברוקמאייר, מדוע הרשת נכנסת תחילה לשוק הצבע, אמר כי "זה קטגוריה שנשלטת על ידי 2 מותגים חזקים עם רווחיות מוגבלת לרשת ויש לנו בפירוש עניין גם לשפר הצעת ערך לצרכן וגם לשפר את רווחיות הרשת". הום סנטר תנסה להגיע לנתח של 20% במכירות הצבע ברשת תוך שנה (מכירות הצבע ברשת עומדות על 70 מיליון שקל בשנה).

הום סנטר מייצרת כיום מחזור של מעל מיליארד שקל בשנה, וכשנשאל על רווחיות הרשת אמר ברוקמאייר, כי "הום סנטר היא אחת הקמעונאיות הרווחיות שיש בישראל".

על כוונה אפשרית להקטין את הסניפים על מנת להתחרות בחנויות השכונתיות השולטות בשוק ה"עשה זאת בעצמך" אמר ברוקמאייר, כי "אנחנו לא מתכננים או לא מתכוונים לפתוח חנויות שהם נישתיות. גם לא בקניונים או מקומות כאלה. יש לנו חנויות תחת הכותרת אקספרס, כ-3 במספר - אנחנו מתנסים בזה ונהנים מכל רגע”.

תגיות